Kirjoittaja Aihe: Miata-miittiä Kuopiossa (tai lähimaastossa)?  (Luettu 12293 kertaa)

apulus

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 73
Vs: Miata-miittiä Kuopiossa (tai lähimaastossa)?
« Vastaus #90 : 09.05.18 - klo:07:38 »
Millainen kikotin Samulla?

Perus punanen 91 NA Jenkki Miata 1.6, vanteet alla ja tarkotus ois vähän madaltaa, mikäli painajaispultit antautuu alustasta sekä gv style etulippa kiinnitellä. Sitten vielä hyvä vaha pintaan ja toivoo, ettei kukaan kato alkuperästä maalipintaa liian läheltä, nii ehkä sen ilkeis näytille viiä 😂
Käytähän Hiltusen Petrillä myllytettävänä ja vaikka pinnoitetttavana, ei oo hinnan kiroissa ja Pete tekee priimaa.

cossy81

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 189
Vs: Miata-miittiä Kuopiossa (tai lähimaastossa)?
« Vastaus #91 : 13.05.18 - klo:23:29 »
Ohoi ohoi! Oisko kiinnostusta ens viikon loppupuolella pistää miitiä pystyyn? Sää näyttäs pysyvän nättinä
Mx-5 1.8 nb
Gsx-r k7

apulus

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 73
Vs: Miata-miittiä Kuopiossa (tai lähimaastossa)?
« Vastaus #92 : 14.05.18 - klo:08:17 »
Ohoi ohoi! Oisko kiinnostusta ens viikon loppupuolella pistää miitiä pystyyn? Sää näyttäs pysyvän nättinä
Minä oon ainaki messissä. Työpäivät vaan aika pitkiä, ennen seiskaa en ainakaa ehi minään päivänä.

ripetsu

  • Juniori
  • Viestejä: 39
  • NBFL 2001 1.6 SC
Vs: Miata-miittiä Kuopiossa (tai lähimaastossa)?
« Vastaus #93 : 14.05.18 - klo:17:04 »
Ohoi ohoi! Oisko kiinnostusta ens viikon loppupuolella pistää miitiä pystyyn? Sää näyttäs pysyvän nättinä
Minä oon ainaki messissä. Työpäivät vaan aika pitkiä, ennen seiskaa en ainakaa ehi minään päivänä.
Itse olisin perjantai illasta Kuopion suunnilla niin sillon itse kerkeäisi näkyillä muita kuskeja

Cyna

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 183
  • "Pepper"
Vs: Miata-miittiä Kuopiossa (tai lähimaastossa)?
« Vastaus #94 : 14.05.18 - klo:18:03 »
4 aikaan ykkösrastilla tänään punanen Na... Omistajaa vaan ei näkyny missään!  :driving

cossy81

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 189
Vs: Miata-miittiä Kuopiossa (tai lähimaastossa)?
« Vastaus #95 : 15.05.18 - klo:08:59 »
Ohoi ohoi! Oisko kiinnostusta ens viikon loppupuolella pistää miitiä pystyyn? Sää näyttäs pysyvän nättinä
Minä oon ainaki messissä. Työpäivät vaan aika pitkiä, ennen seiskaa en ainakaa ehi minään päivänä.
Itse olisin perjantai illasta Kuopion suunnilla niin sillon itse kerkeäisi näkyillä muita kuskeja
Mulle käy se perjantai... ainut et keli näyttäs sateiselta
Mx-5 1.8 nb
Gsx-r k7

apulus

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 73
Vs: Miata-miittiä Kuopiossa (tai lähimaastossa)?
« Vastaus #96 : 16.05.18 - klo:18:32 »
Näyttää että itekki pääsisin suht hyvissä ajoin töistä ja 17.30-18 pääsisin jo miittailemaan mutta jos sataa nii en viitti lähtä autoa tuohon soratielle sotkemaan.

cossy81

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 189
Vs: Miata-miittiä Kuopiossa (tai lähimaastossa)?
« Vastaus #97 : 17.05.18 - klo:21:26 »
Heittäkää aika ja paikka.. kelivaraus eli jos sataa ni katotaas toiste
Mx-5 1.8 nb
Gsx-r k7

apulus

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 73
Vs: Miata-miittiä Kuopiossa (tai lähimaastossa)?
« Vastaus #98 : 18.05.18 - klo:16:11 »
Mulle passais esim klo 18 vaikka Pitkälahdella. En ite kehtaa hirveesti ajella ylimääräsiä ku ei oo vieläkää uudet kumit tullu ja nuo 13 vuotta sit paistetut alkaa jo näyttää hengenvaarallisilta.

cossy81

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 189
Vs: Miata-miittiä Kuopiossa (tai lähimaastossa)?
« Vastaus #99 : 18.05.18 - klo:16:13 »
Mulle passais esim klo 18 vaikka Pitkälahdella. En ite kehtaa hirveesti ajella ylimääräsiä ku ei oo vieläkää uudet kumit tullu ja nuo 13 vuotta sit paistetut alkaa jo näyttää hengenvaarallisilta.
Käy
Mx-5 1.8 nb
Gsx-r k7

apulus

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 73
Vs: Miata-miittiä Kuopiossa (tai lähimaastossa)?
« Vastaus #100 : 18.05.18 - klo:22:29 »
Yks kuva tältä päivältä. Kyllä remmiahdinta minä ja Edi alettiin kaipaamaan nyt myös  headbang

cossy81

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 189
Vs: Miata-miittiä Kuopiossa (tai lähimaastossa)?
« Vastaus #101 : 18.05.18 - klo:22:32 »
Yks kuva tältä päivältä. Kyllä remmiahdinta minä ja Edi alettiin kaipaamaan nyt myös  headbang
Ennätyksellisen monta mäksää rivissä.. jopa 3 kpl laughing-smiley-014
Ja toivottavasti osallistujaa tulee jatkossakin enemmän
Mx-5 1.8 nb
Gsx-r k7