Kirjoittaja Aihe: v8 miata muuttoautona?  (Luettu 7720 kertaa)

Inssivaari

  • Kerholainen
  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 117
  • Ihmisten kiusana vuodesta 1946
Vs: v8 miata muuttoautona?
« Vastaus #30 : 07.04.13 - klo:21:22 »
Lahden suunnalla oli takavuosina kaveri, jolla oli kaksi päältäpäin identtistä autoa, toisessa1,7 litran nelonen ja toisessa 2,6 litran kuutonen. Autoissa oli samanlaiset renkaat ja koristekapselitkin. Koriin meistetty valmistusnumero oli sama kummassakin. Julkisesti en halua kertoa miten koriin niitattu erillinen valmistuskilpi oli käden käänteessä siirrettävissä korista toiseen. Ylisuuret niitinreijät ja sinitarra ei ole muuten oikea vastaus. SATL:n jäsenenä tunnen kohtalaisen määrän katsastusmiehiä ja asiasta keskustellessa jokainen on sanonut että pop-niitttien korvaaminen peltiruuveilla kyseiseen tarkoitukseen herättää hienoisia epäilyjä.

Tuskin minä olen muuten ainoa jolla on kolme eri kokoista numero- ja kirjainmeistisarjaa hyllyssä...jos sattuisi tarvitsemaan...

Rullaavaa NA:ta on tullut katseltua (vain punaista) määrättyyn tarkoitukseen. Toistaiseksi on ollut muutakin tekemistä riittävästi. Kasikonetta on ollut ikävä sen jälkeen kun 1983 myin lähes 600-hevosvoimaisen Corvetteni jonka olin tuonut USA:sta muuttoautona 1972.

Työn alla olevalla Eunoksella ei ole sitten mitään tekemistä ylläolevan ajatuksen kanssa. Eunosta ei kilvitetä.

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Vs: v8 miata muuttoautona?
« Vastaus #31 : 07.04.13 - klo:22:34 »
On noita tulipeltejä leikelty ja liimailtu meilläpäin kun on pitänyt siirtää valmistenumeroa niin ettei laatan niittejä ole tarvinnu irrotella. Ainoat ongelmat on tullu kun on lähetty autolla eurooppaan. Joissain tulleissa on noi läpivalasulaitteet ja ne syynää niillä noita tulipeltejä tarkkaan kun ettivät varastettuja autoja.
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

Samuli

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2873
  • XII and counting
Vs: v8 miata muuttoautona?
« Vastaus #32 : 08.04.13 - klo:00:46 »
http://www.mx5nutz.com/forum/index.php?showtopic=117648

For just the project car I would be looking for £3000 ONO.

With the other MX5 I would be looking at £4500 ONO.

Siittä radalle
Tuurilla ne valtamerialuksetkin seilaa

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: v8 miata muuttoautona?
« Vastaus #33 : 08.04.13 - klo:05:06 »
On noita tulipeltejä leikelty ja liimailtu meilläpäin kun on pitänyt siirtää valmistenumeroa niin ettei laatan niittejä ole tarvinnu irrotella. Ainoat ongelmat on tullu kun on lähetty autolla eurooppaan. Joissain tulleissa on noi läpivalasulaitteet ja ne syynää niillä noita tulipeltejä tarkkaan kun ettivät varastettuja autoja.

Joka konttorillakin oli ennen laitteet tuohon(entiset valtionkonttorit ne ainakin omistaa vielä).

Jos tulipeltiä on leikelty niin sen näkee kyllä silläkin laitteella vaikkei olekkaan mikään röntgen. Noitahan ne teki silloin kun alko se veronkierto noilla mersuilla jne. pohjamaalla aikanaan (ja joiden takia tuli tää prosenttisääntö silloin joskus).