Kirjoittaja Aihe: katon asennus  (Luettu 2284 kertaa)

pantse

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 54
katon asennus
« : 25.02.09 - klo:10:09 »
onko kukaan laittanut mx5 partsin kattoa paikalleen?mulle tuli eilen tuli katto sieltä ja laatu on exellent kuin yleensäkin sieltä tilatuissa kamoissa ;Dmutta mikä kangas on siinä mukana tullut suikale jossa on neljä pyöreetä reikää ja keskiosassa kaksi ns.halkiota.
Mazda MX5 -93 1.6

Fiat Bravo T-jet Sport -07

akir0

  • Kerhon rahastonhoitaja
  • Yleisvalvoja
  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1083
Vs: katon asennus
« Vastaus #1 : 25.02.09 - klo:16:00 »
Katto on tullu vaihdettua, mutta siitä on jo reilu pari vuotta, joten ei voi tarkalleen enää tota operaatiota muistaa. Mahtaisko toi olla se water-rail? Sen pitäisi kyllä olla ennemminkin muovinen kuin kangasta.

En muista, että mulle olis tuolta moista suikaletta tullut, mutta saatko pistettyä kuvan tosta? Ja mx5partsista voi kyllä kysyäkin, jos ei täältä selviä.

pantse

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 54
Vs: katon asennus
« Vastaus #2 : 25.02.09 - klo:17:17 »
voin jossain välissä laittaa fotoa siitä :)oliko sulla siinä rätissä suunnilleen keskellä kattoa kaksi kangas palaa irrallaan kohdassa mihin tulee keskikaaret kiinni ???millä laitoit ne kiinni ???
Mazda MX5 -93 1.6

Fiat Bravo T-jet Sport -07

moregore

  • Ghost Rider
  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 460
  • SisäVessa650S
Vs: katon asennus
« Vastaus #3 : 25.02.09 - klo:18:43 »
En ole itse siis vaihtanut kattoa vielä, mutta mulla ne keskikaaren palat oli liimalla kiinni....  ::)

pantse

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 54
Vs: katon asennus
« Vastaus #4 : 25.02.09 - klo:18:45 »
näin arvelin itekin liimaa peliin ;D
Mazda MX5 -93 1.6

Fiat Bravo T-jet Sport -07

akir0

  • Kerhon rahastonhoitaja
  • Yleisvalvoja
  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1083
Vs: katon asennus
« Vastaus #5 : 26.02.09 - klo:08:19 »
Liimallahan ne tosiaan laitetaan. Mulla oli hyvää verhousliimaa, jolla sai nätisti homman kasaan, eikä jäänyt roiskeita tms.