Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli postissa?  (Luettu 234056 kertaa)

hrnt

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3065
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1290 : 31.03.17 - klo:21:55 »
NB yläpäät tuli tänään mx5partsilta:


Pääsee sitte asentelee näitä:

 ^-^

Eaton 62

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 177
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1291 : 31.03.17 - klo:22:03 »
Ev-14 870 suuttimet ja aem etanoli pumppu
SUPERCHARGED

Avt0mat

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 297
  • MX-5 10AE
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1292 : 22.04.17 - klo:13:05 »
Renkaisiin somistetta

Cyna

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 183
  • "Pepper"
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1293 : 29.04.17 - klo:00:47 »
Tämmönen tuli tilattua viikko sitten: http://fast5.co.uk/index.php?route=product/product&path=69&product_id=60

Nyt saapu ja asenneltu, en voi kun suositella jos haluaa kevyeen turboprojektiin näppärän "bolt-on" välijäähyttimen.  638

Kalapallokala67

  • Kerholainen
  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 232
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1294 : 03.07.17 - klo:10:31 »
  :driving
Mx-5 1.8vvt 16v -91

apulus

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 73
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1295 : 25.07.17 - klo:23:19 »
Tänään tuli EBC Turbo Groove jarrulevyt, teräspunosletkut ja Greenstuff palat joka nurkkaan. Niin ja K&N paneelifiltteri.

Perjantaina tuli MX5Parts takavaimennin ja jousituksen säätötyökalu hukkuneen tilalle.

Huomenna iskettävä tuo filtteri kiinni ja muokattava vakio putsarikoteloa. Loput jää jollekin elokuiselle viikonlopulle.


cossy81

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 189
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1296 : 26.07.17 - klo:06:25 »
Tänään tuli EBC Turbo Groove jarrulevyt, teräspunosletkut ja Greenstuff palat joka nurkkaan. Niin ja K&N paneelifiltteri.

Perjantaina tuli MX5Parts takavaimennin ja jousituksen säätötyökalu hukkuneen tilalle.

Huomenna iskettävä tuo filtteri kiinni ja muokattava vakio putsarikoteloa. Loput jää jollekin elokuiselle viikonlopulle.

 638 tänne sit ehdottomasti kokemuksia jarrupäivitysten jälkeen.. noi vakiojarrut on todella laiskat
Mx-5 1.8 nb
Gsx-r k7

Tem

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2584
  • Pikkuaski...
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1297 : 26.07.17 - klo:08:27 »
noi vakiojarrut on todella laiskat

Kai se on uskottava, et muuten onnistuneeseen sporttiin on saatu huonot jarrut. Joskus kun NB oli uusi (mulla), niin asia vaivas tosissaan, nyt siihen on jo tottunut, että ne vaan on mitä on. :-\

Kävin koittamassa yhtä autoliikkeen NB:tä ja se oli ihan samanlainen, ni ehkä se vaan kuuluu olla tuollanen. Sittemmin on vaihtunu kaikki levyt ja palatkin, mut tuo ominaisuus on ja pysyy.



Mut odottelen myös innolla rapsaa mahdollisesta muutoksesta. 638
'99 NB 1.6 ja pari yks taas pari Tojotaa

Lauri

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1116
  • NBFL 2001 1.8 SC
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1298 : 26.07.17 - klo:09:51 »
Itse ainakin olin oman NBFL:n Sportin jarruihin tyytyväinen.

apulus

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 73
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1299 : 05.09.17 - klo:20:09 »
noi vakiojarrut on todella laiskat

Kai se on uskottava, et muuten onnistuneeseen sporttiin on saatu huonot jarrut. Joskus kun NB oli uusi (mulla), niin asia vaivas tosissaan, nyt siihen on jo tottunut, että ne vaan on mitä on. :-\

Kävin koittamassa yhtä autoliikkeen NB:tä ja se oli ihan samanlainen, ni ehkä se vaan kuuluu olla tuollanen. Sittemmin on vaihtunu kaikki levyt ja palatkin, mut tuo ominaisuus on ja pysyy.



Mut odottelen myös innolla rapsaa mahdollisesta muutoksesta. 638
Nyt on uudet jarrut alla eli Turbogroove levyt, Greenstufg palat ja HEL teräspunosletkut. Jarrut parani selvästi vaikka nykyautoihin verrattuna edelleen ovat heikot. Mielestäni rahan arvoinen päivitys.

HELin letkujen "jakokuutio" tms mötikkä oikealla takana on ihan paska. Vaikea oli ilmata ja saada pitämään nesteet sisällä.

Alustan säädin samalla katsastuskorkeuteen, jakopää tuli tehtyä ja iskettyä kiinni säädettävä triggerikiekko.

Ens viikolla vielä Toyo R1R:t alle, pintojen myllytys ja Nanolexin keraaminen pinnoite pintaan. Johan siinä sitten tälle vuodelle on.

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1300 : 05.09.17 - klo:20:25 »
Itse olen neljään autoon asentanut hel:in letkut eikä sen kuution kanssa ole ollut ikinä ongelmia. Vanhan kanssa enemmänkin kun ei meinaa rungosta irrota.

Joko et rasvannut kierteitä(rst liitokset vaatii) tai et kiristänyt tarpeeksi tiukalle.
Ilmaamiseen ei vaikuta mitenkään ellei sulla ole siellä ilmavuoto.

« Viimeksi muokattu: 05.09.17 - klo:20:30 kirjoittanut Make »

Carlos

  • Kerholainen
  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 134
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1301 : 05.09.17 - klo:22:11 »
Mulla  vaati toi hellin jakoblokki kiristyksen uhkamomenttiin että rupesi pitämään kun oikein voimalla jarrua polki mutta muuten ei ollut ongelmia.
-Miata 1,6T -90
-Vw Tiguvan 2.0TDI 4motion -08

apulus

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 73
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1302 : 05.09.17 - klo:22:35 »
Itse olen neljään autoon asentanut hel:in letkut eikä sen kuution kanssa ole ollut ikinä ongelmia. Vanhan kanssa enemmänkin kun ei meinaa rungosta irrota.

Joko et rasvannut kierteitä(rst liitokset vaatii) tai et kiristänyt tarpeeksi tiukalle.
Ilmaamiseen ei vaikuta mitenkään ellei sulla ole siellä ilmavuoto.
Ehkä sitten en vaan osaa, mutta pirun vaikea oli saada ne kartiot tiivistymään kunnolla. Kyllä yleensä jarruosat sopii ja menee ku nappi otsaan mut ei tällä kertaa.

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1303 : 06.09.17 - klo:08:18 »
Mulla  vaati toi hellin jakoblokki kiristyksen uhkamomenttiin että rupesi pitämään kun oikein voimalla jarrua polki mutta muuten ei ollut ongelmia.

Tämä(kin) viittaa juuri siihen että molemmat veditte rst/rst liitoskierteet kiinni ilman siihen kuuluvaa rasvaa(en muista mitä piti käyttää) koska se hirttää silloin kiinni kierteeseen juuri kun pitäisi alkaa kiristää.

Menee siis ilman rasvaakin mutta pitää ihan tosissaan kiristää kun se tarraa siihen itse kierteeseen kiinni eikä vielä edes kiristä kartiota.

Eaton 62

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 177
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1304 : 03.11.17 - klo:19:23 »
Freakypartsilta tuli wilwood big brake kit
SUPERCHARGED