Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli postissa?  (Luettu 234204 kertaa)

Una

  • Vieras
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1305 : 03.11.17 - klo:21:30 »
Freakypartsilta tuli wilwood big brake kit

Onko samankokoset männät molemmissa satuloissa  laughing-smiley-014 laughing-smiley-014 laughing-smiley-014

cossy81

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 189
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1306 : 16.12.17 - klo:18:51 »
Pukki tiputti etukäteen jotain tekokuusen alle :driving
Ja kiitos "unalle" powerflexeistä
Mx-5 1.8 nb
Gsx-r k7

sember

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 105
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1307 : 18.12.17 - klo:13:46 »
cossy81 miten et vaakatangon kanssa ottanut tuota kaarta? :) Itse laitoin juuri tilaukseen tr lanelta samaisen kaaren, mutta juurikin poikkitangon kanssa.(en tosin tarkastanu vaikuttaako tuo penkin säätövaraan mitenkään) Suoraan tr lanelta tilaamalla muuten huomattavasti halvempi mitä esim mx5partsin kautta jos joku ei ole vielä hoksannut sieltä katsoa.

cossy81

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 189
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1308 : 18.12.17 - klo:17:17 »
cossy81 miten et vaakatangon kanssa ottanut tuota kaarta? :) Itse laitoin juuri tilaukseen tr lanelta samaisen kaaren, mutta juurikin poikkitangon kanssa.(en tosin tarkastanu vaikuttaako tuo penkin säätövaraan mitenkään) Suoraan tr lanelta tilaamalla muuten huomattavasti halvempi mitä esim mx5partsin kautta jos joku ei ole vielä hoksannut sieltä katsoa.
Nämä on ebaysta ostettu ja ei oo tarvetta 4piste vöille joten poikkitangon puute ei haittaa
Ja hintaa tuli trlanelle toimituskuluineen kotiovelle 421€ / neljä päivää meni kun saapuivat.. nopeeta toimintaa
Mx-5 1.8 nb
Gsx-r k7

sember

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 105
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1309 : 19.12.17 - klo:14:11 »
cossy81 miten et vaakatangon kanssa ottanut tuota kaarta? :) Itse laitoin juuri tilaukseen tr lanelta samaisen kaaren, mutta juurikin poikkitangon kanssa.(en tosin tarkastanu vaikuttaako tuo penkin säätövaraan mitenkään) Suoraan tr lanelta tilaamalla muuten huomattavasti halvempi mitä esim mx5partsin kautta jos joku ei ole vielä hoksannut sieltä katsoa.
Nämä on ebaysta ostettu ja ei oo tarvetta 4piste vöille joten poikkitangon puute ei haittaa
Ja hintaa tuli trlanelle toimituskuluineen kotiovelle 421€ / neljä päivää meni kun saapuivat.. nopeeta toimintaa

Nojoo on siinä sitten vähän kuitenkin hintaeroa kun itse maksoin 350euroa, en tiedä miten noin halpa hinta nyt oli kuin toimituskin näytti vain 20puntaa olevan ja vastaava mx5partsilta noin satkun enemmän. Värivaihtoehtoja trlanelta kysymällä olisi musta,valkoinen,punainen,sininen.

cossy81

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 189
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1310 : 19.12.17 - klo:22:05 »
cossy81 miten et vaakatangon kanssa ottanut tuota kaarta? :) Itse laitoin juuri tilaukseen tr lanelta samaisen kaaren, mutta juurikin poikkitangon kanssa.(en tosin tarkastanu vaikuttaako tuo penkin säätövaraan mitenkään) Suoraan tr lanelta tilaamalla muuten huomattavasti halvempi mitä esim mx5partsin kautta jos joku ei ole vielä hoksannut sieltä katsoa.
Nämä on ebaysta ostettu ja ei oo tarvetta 4piste vöille joten poikkitangon puute ei haittaa
Ja hintaa tuli trlanelle toimituskuluineen kotiovelle 421€ / neljä päivää meni kun saapuivat.. nopeeta toimintaa

Nojoo on siinä sitten vähän kuitenkin hintaeroa kun itse maksoin 350euroa, en tiedä miten noin halpa hinta nyt oli kuin toimituskin näytti vain 20puntaa olevan ja vastaava mx5partsilta noin satkun enemmän. Värivaihtoehtoja trlanelta kysymällä olisi musta,valkoinen,punainen,sininen.
Jep halvalla oot saanu..  mulla makso postit muutettuna 21 euroa mut rauta oli kalliimpi. Mx5partsin kautta ottaavat varmasti omat pois.
Vielä pitäs katto ja rainraili tilata jostai talven aikana ja asentaa ettei ala ens kesänä rätti vuotamaan
« Viimeksi muokattu: 19.12.17 - klo:23:48 kirjoittanut cossy81 »
Mx-5 1.8 nb
Gsx-r k7

sember

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 105
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1311 : 21.12.17 - klo:17:36 »

Nicotine

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 836
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1312 : 22.12.17 - klo:11:13 »
http://pro-ht.mbnet.fi/3d_print/miata_tps_adapter_abs_pair.jpg

vtps adapterit tulostutin :)

Onkos PLA vai ABS? Toivottavasti ei pehmene konehuoneen lämmöissä liikoja  :scratch
1.8 NB -98
ja pari muuta ruoskaa..

sember

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 105
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1313 : 22.12.17 - klo:13:50 »
ABS muovista on ja sadfabin mukaan ainakin pitäisi kestää. Jos ei kestä niin tehdään alumiinista sitten uutta tilalle :)

Timi

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1685
  • NA6CET
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1314 : 05.04.18 - klo:14:29 »
IL Motorsport camberpultit, eli Spureinstellschrauben Satz. Lisäksi myös MSD:n D585 puolien tulpanjohtojen liiittimet.

NA '93 1.6 Turbo Ecoboost

sember

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 105
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1315 : 08.05.18 - klo:10:07 »
Jos näillä tohtisi lähteä ulkoiluttaan miataa radallekkin :) Yokon A048 ja varalle pari nankangia.


pvaulo

  • Kerholainen
  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 490
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1316 : 09.04.19 - klo:21:51 »
Ei postista, mutta kävin janicol racingilta hakemassa laakereita. Aika hyvin näytti olevan tavaraa hyllyssä, jos nopeeta tarvii saada.


Santtu36

  • Kerholainen
  • Juniori
  • Viestejä: 39
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1317 : 24.04.19 - klo:17:44 »
Eteen tuli tilattua yläpallot Rockautolta jenkeistä kun euroopasta oli kaikkialta loppu. Tuli loppupeleissä jopa halvemmaksi ja nopeammin perille. Maanantai illalla 21.00 tilasin ja nyt keskiviikkona 17.30 tuli kotiovelle Hintaa oli 12,77$/nivel ja DHL Express rahti 22.99$. Siihen verot ja DHL maksut 30e päälle niin yhteensä 75€ tuli maksamaan. Mx5partsilla IL Motorsportin tekeleet 41€ kpl.

Lähetetty minun PRA-LX1 laitteesta Tapatalkilla


Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1318 : 24.04.19 - klo:17:56 »
Oliks noi nyt ne mitkä menee pienillä töillä vakioiden tilalle?

Santtu36

  • Kerholainen
  • Juniori
  • Viestejä: 39
Vs: Mitä tuli postissa?
« Vastaus #1319 : 24.04.19 - klo:20:30 »
Ei muutaku painaa vanhat pois ja uudet tilalle. Miatakunkun video:

Lähetetty minun PRA-LX1 laitteesta Tapatalkilla