Kirjoittaja Aihe: Turun alueen autot?  (Luettu 1872 kertaa)

chakie

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 109
Turun alueen autot?
« : 30.03.09 - klo:11:09 »
Mitäs autoja & kuljettajia Turun alueella pyörii? Google-kartan mukaan meitä olisi täällä kaksi. En itse ole kovin montaa täällä nähnyt, mutta muutaman olen bongannut. Oma on British Racing Green NA ja taitaa olla ainoa sen värinen täällä.

Mazda-kerholla taitaa olla jotain treffejä Turun suunnalla, mutta pimpatut 626:set 6" pakoputkilla ja vanerispolereilla eivät oikein innosta. :)


akir0

  • Kerhon rahastonhoitaja
  • Yleisvalvoja
  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1083
Vs: Turun alueen autot?
« Vastaus #1 : 30.03.09 - klo:13:20 »
Mazda-kerholla taitaa olla jotain treffejä Turun suunnalla, mutta pimpatut 626:set 6" pakoputkilla ja vanerispolereilla eivät oikein innosta. :)

Sinne pitää mennä tietty esittelemään, että samalla rahalla saa vähän paremmankin Mazdan :)

Tem

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2584
  • Pikkuaski...
Vs: Turun alueen autot?
« Vastaus #2 : 02.05.09 - klo:02:38 »
Joka kuun vika ke klo 19 Auranlaakson ABCilla on japsiautoja. MX-5, RX-7 ja RX-8 ei oo mitenkään harvinaisia näin kesäkuukausin. 8)
'99 NB 1.6 ja pari yks taas pari Tojotaa

diskis

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 362
Vs: Turun alueen autot?
« Vastaus #3 : 02.09.09 - klo:15:04 »
Mitäs autoja & kuljettajia Turun alueella pyörii? Google-kartan mukaan meitä olisi täällä kaksi. En itse ole kovin montaa täällä nähnyt, mutta muutaman olen bongannut. Oma on British Racing Green NA ja taitaa olla ainoa sen värinen täällä.

On täällä muutama muukin. Pari viikkoa sitten jahtasin juuri vihreätä NA:ta itäkaarella, niin kait se taisi olla sinä. Yksi punainen NA pyörii silloin tällöin Datacityn kohdalla, Oranssi NB on näkynyt pari kertaa. Minä ajan mustaa NA:ta. BRG NBkin on tullut vastaan kerran, niin et ole enää ainutlaatuinen :P

  _____/_____
D'-.    | /  )
'(O)'-...'(O)'

racegreen

  • Juniori
  • Viestejä: 2
Vs: Turun alueen autot?
« Vastaus #4 : 03.09.09 - klo:22:20 »


Meikä osti Turusta pois pari viikkoa sitten BRG NB:n, joten taidat olla taas ainutlaatuinen. ;D

chakie

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 109
Vs: Turun alueen autot?
« Vastaus #5 : 08.09.09 - klo:15:26 »
Joo, itse pyörin normaalisti akselilla EuroCity-Kuusisto, joten sillä alueella näkynyt vihreä NA jossa läski ja kaljuhko kaveri on voinut olla minä. :)