Kirjoittaja Aihe: Sivua/foorumia koskevat jutut  (Luettu 49077 kertaa)

kimbou

• Kerholainen
  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Vielä on oppimista.
Vs: Sivua/foorumia koskevat jutut
« Vastaus #240 : 21.04.20 - klo:19:26 »
Mulla on ollu jo liitymisestä lähtien ongelmaa yv:ssä. Jos menee Yksityisviestit-->Viestit alavalikosta--> lähetetyt niin tulee "Ole hyvä ja yritä uudelleen. Jos tämä virheilmoitus näkyy vielä uudestaan, ilmoita siitä ylläpidolle." eli ei mitään uutta  laughing-smiley-014 laughing-smiley-014
Pop-ups only!

Make

• Yleisvalvoja
  • Guru
« Vastaus #241 : 21.04.20 - klo:19:46 »
Mulla on ollu jo liitymisestä lähtien ongelmaa yv:ssä. Jos menee Yksityisviestit-->Viestit alavalikosta--> lähetetyt niin tulee "Ole hyvä ja yritä uudelleen. Jos tämä virheilmoitus näkyy vielä uudestaan, ilmoita siitä ylläpidolle." eli ei mitään uutta  laughing-smiley-014 laughing-smiley-014

Sieltä on sulla asetuksista valittuna väärin jotain mutta en muista enää mitä. Sama oli itselläkin jonkun aikaa.

Muistaisiko samsa mitä sieltä piti muuttaa?

Make

• Yleisvalvoja
  • Guru
« Vastaus #242 : 21.04.20 - klo:19:49 »

Testaappa nyt. Mä muutin asetuksia profiilissasi liittyen viesteihin. Pistän yyveetä kokeiluun.
« Viimeksi muokattu: 21.04.20 - klo:21:31 kirjoittanut Make »

Make

• Yleisvalvoja
  • Guru
« Vastaus #243 : 21.04.20 - klo:21:33 »
Ja eipä tapatalk halua kuvia taas lisäillä niin en voi laittaa kuvaa miten viesti asetukset pitää olla jotta ne toimii......

kimbou

• Kerholainen
  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Vielä on oppimista.
« Vastaus #244 : 22.04.20 - klo:11:01 »
Nyt skulaa, kiitos 638 638
Pop-ups only!