Kirjoittaja Aihe: Sivua/foorumia koskevat jutut  (Luettu 58915 kertaa)

kimbou

  • Kerholainen
  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 116
Vs: Sivua/foorumia koskevat jutut
« Vastaus #240 : 21.04.20 - klo:19:26 »
Mulla on ollu jo liitymisestä lähtien ongelmaa yv:ssä. Jos menee Yksityisviestit-->Viestit alavalikosta--> lähetetyt niin tulee "Ole hyvä ja yritä uudelleen. Jos tämä virheilmoitus näkyy vielä uudestaan, ilmoita siitä ylläpidolle." eli ei mitään uutta  laughing-smiley-014 laughing-smiley-014
Pop-ups only!

Ei se kovaa mee, kuhan ainakin tuntuu että menee siinä se pääasia.

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: Sivua/foorumia koskevat jutut
« Vastaus #241 : 21.04.20 - klo:19:46 »
Mulla on ollu jo liitymisestä lähtien ongelmaa yv:ssä. Jos menee Yksityisviestit-->Viestit alavalikosta--> lähetetyt niin tulee "Ole hyvä ja yritä uudelleen. Jos tämä virheilmoitus näkyy vielä uudestaan, ilmoita siitä ylläpidolle." eli ei mitään uutta  laughing-smiley-014 laughing-smiley-014

Sieltä on sulla asetuksista valittuna väärin jotain mutta en muista enää mitä. Sama oli itselläkin jonkun aikaa.

Muistaisiko samsa mitä sieltä piti muuttaa?

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: Sivua/foorumia koskevat jutut
« Vastaus #242 : 21.04.20 - klo:19:49 »
Mulla on ollu jo liitymisestä lähtien ongelmaa yv:ssä. Jos menee Yksityisviestit-->Viestit alavalikosta--> lähetetyt niin tulee "Ole hyvä ja yritä uudelleen. Jos tämä virheilmoitus näkyy vielä uudestaan, ilmoita siitä ylläpidolle." eli ei mitään uutta  laughing-smiley-014 laughing-smiley-014

Testaappa nyt. Mä muutin asetuksia profiilissasi liittyen viesteihin. Pistän yyveetä kokeiluun.
« Viimeksi muokattu: 21.04.20 - klo:21:31 kirjoittanut Make »

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: Sivua/foorumia koskevat jutut
« Vastaus #243 : 21.04.20 - klo:21:33 »
Ja eipä tapatalk halua kuvia taas lisäillä niin en voi laittaa kuvaa miten viesti asetukset pitää olla jotta ne toimii......

kimbou

  • Kerholainen
  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 116
Vs: Sivua/foorumia koskevat jutut
« Vastaus #244 : 22.04.20 - klo:11:01 »
Nyt skulaa, kiitos 638 638
Pop-ups only!

Ei se kovaa mee, kuhan ainakin tuntuu että menee siinä se pääasia.

Teemu

  • Kerholainen
  • Juniori
  • Viestejä: 4
Vs: Sivua/foorumia koskevat jutut
« Vastaus #245 : 28.09.20 - klo:16:55 »
Mullakaan ei YV:n lähettäminen taida toimia. Millä asetuksella sen saisi kuntoon?

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: Sivua/foorumia koskevat jutut
« Vastaus #246 : 01.10.20 - klo:20:03 »
Mullakaan ei YV:n lähettäminen taida toimia. Millä asetuksella sen saisi kuntoon?

Pitäisi kyllä toimia.
Foorumilla ollut kyllä jo kohta vuoden sellainen että täytyy odottaa pitkään että viesti oikeasti lähtee. Jos poistuu sivulta/sulkee sivun heti kun on painanut lähetä viesti nappia niin viesti ei edes lähde.
Joutuu odottamaan kunnes tulee se viesti lähetetty.

Kokeilen lähettää sulle viestin niin vastaa siihen niin nähdään pelaako.