Kirjoittaja Aihe: Räystäskouru (lue; rain rail)  (Luettu 1953 kertaa)

Kmarkkuv

  • Juniori
  • Viestejä: 29
  • Mäxä, Escot cabriolet, PT Cruiser, Fiat Panda, LMC
Räystäskouru (lue; rain rail)
« : 03.07.14 - klo:10:54 »


Irroitin tuossa juuri vanhan rätin ja huomasin että rain rail ei ollut niitattu kiinni rättiin kuten kaikissa aiheeseen liittyvissä kuvissa jotka netistä olen löytänyt.
Myöskin sen (räystäskourun) kunto oli vallan hyvä eikä ole mitään syytä epäillä että eikö se kestäisi yhtä pitkään kuin uusi rätti.

Kysymys; onko irtonainen (siis niittaamaton) rain rail seurausta aiemman katonvaihtajan laiskuudesta vai onko 96 saksan versioissa jätetty niitit pois jo tehtaalla?
Katto kyllä vaikuttaisi alkuperäiseltä.
 
Ja toinen kysymys; miksi ne niitit ovat? katossani ei näyttänyt olleen minkäänlaisia vuotoja tai muodonmuutoksia niitittömyydestä huolimatta.


Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: Räystäskouru (lue; rain rail)
« Vastaus #1 : 03.07.14 - klo:11:00 »
Niitit puuttuu jos rainrail vaihdettu joskus.

Ei vaadi niitä kun pultit pitää. Aikanaan varmaan autotehtaalla helpompi että kulkenut kiinteästi mukana.

Kmarkkuv

  • Juniori
  • Viestejä: 29
  • Mäxä, Escot cabriolet, PT Cruiser, Fiat Panda, LMC
Vs: Räystäskouru (lue; rain rail)
« Vastaus #2 : 03.07.14 - klo:11:09 »

Ei vaadi niitä kun pultit pitää. Aikanaan varmaan autotehtaalla helpompi että kulkenut kiinteästi mukana.

Näin pähkäilin itsekin. Mukavaa että joku muukin on samaa mieltä.