Markkinat > Yhteistyökumppaneiden myynti ilmoituksia | Vendors announcements

Vakuutukset foorumin jäsenille

(1/3) > >>

apulus:
Moikka,
Markon siunauksella laitan ilmoitusta tänne.

Olen vakuutusyhtiö Pohjantähdellä vakuutusedustajana ja tarjoaisin mielelläni hinnaltaan kilpailukykyisiä ja turvasisällöltään erinomaisia vakuutuksia foorumin lukijoille ja kerholaisille.

Meiltä löytyy kaikki kotitalouden vakuutukset (perheenjäsenet, ajoneuvot, lemmikit, koti ja omaisuus) ja tarjous räätälöidään juuri sinun tarpeittesi mukaan - maksa turvasta, älä turhasta.

Kakkosautoihin ja muihinkin 20% lähtöbonus liikennevakuutuksiin, myös muihin vakuutuksiin Miatisteille jatkuvasti hyvät hinnat ja varmasti erinomainen turva vahinkojen varalle.

Vakuutusten myöntäminen edellyttää että luottotiedot ovat kunnossa.

Laita privaviestiä tai sähköpostia paulus.kivijarvi ät pohjantahti.fi niin aletaan yhdessä räätälöimään juuri sinun tarpeisiisi parasta ratkaisua! 😉 Ei ole rakettitiedettä eikä vaadi sinulta vaivannäköä!

Marko:
Joo, kyllä täällä saa palveluita tarjota kuten muutkin firmat, jotka ovat olleet kiinnostuneita

Sami:

--- Lainaus käyttäjältä: apulus - 22.11.16 - klo:18:21 ---...turvasisällöltään erinomaisia vakuutuksia foorumin lukijoille ja kerholaisille.

--- Lainaus päättyy ---

Ihan ensimmäisenä minua ja varmasti monia muitakin foorumin lukijoita kiinnostaa korvaako autovakuutuksenne radalla tapahtuneita vahinkoja?

Una:
Ja miten vanhaan autoon kaskoja vielä teillä myönnetään?

Marko:
Ei näytä korvaavan ratavahinkoja
http://www.pohjantahti.fi/wp-content/uploads/Pohjantahtiturva_ajoneuvoille_ehdot_3_2015.pdf sivu 13

Kaskon saa näköjään 25 vuotta vanhalle autolle eli esim. mun 1991:een ei saa kaskoa / ajoneuvoturvaa.

http://www.pohjantahti.fi/wp-content/uploads/Tuoteseloste_Pohjantahtiturva_ajoneuvoille_02_2015_120v.pdf Sivu 8

Onko 25 vuoden ikärajassa muuten mitään joustoa vai onko raja ehdoton?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta