Kirjoittaja Aihe: Kylkiraitoja?  (Luettu 1815 kertaa)

Pulkkinen

  • Kerholainen
  • Juniori
  • Viestejä: 7
Kylkiraitoja?
« : 28.12.16 - klo:17:24 »
Onko muilla tullu teipattua raitoja miatan kylkeen? Itse tilasin stripe garagesta tarrat ja nyt tuli askarreltua ne paikoilleen.

 


Zuissi

  • ratakettu
  • Kerholainen
  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1651
Vs: Kylkiraitoja?
« Vastaus #1 : 28.12.16 - klo:22:50 »
Onko muilla tullu teipattua raitoja miatan kylkeen? Itse tilasin stripe garagesta tarrat ja nyt tuli askarreltua ne paikoilleen.

Mulla on ebaysta customi teipit, sai valita raitamallin ja tekstin "Miata", " Eunos" tai "Roadster". En nyt just muista mikä myyjän nimi oli mutta ei montaa kymppiä kustantanut.
1994 2.4 Roadster

If someone tells you it can't be done, it's more a reflection of their limitations, not yours.

Väiski

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 446
Vs: Kylkiraitoja?
« Vastaus #2 : 28.12.16 - klo:22:58 »
Musta teippi sopii kyllä hyvin kokonaisuuteen. Nuo mustat vanteet on synkän näköiset eikä mutterit ei paljoa kevennä vaikutelmaa (sitähän tässä ei kysytty). Noh. vissiin tallipyörät.

Zuissi

  • ratakettu
  • Kerholainen
  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1651
Vs: Kylkiraitoja?
« Vastaus #3 : 29.12.16 - klo:06:33 »
Musta teippi sopii kyllä hyvin kokonaisuuteen. Nuo mustat vanteet on synkän näköiset eikä mutterit ei paljoa kevennä vaikutelmaa (sitähän tässä ei kysytty). Noh. vissiin tallipyörät.

Joo offitopikkina noi on vaan siirtopyörät eli 15" peltivanteet 185 leveillä 65 profiili nastoilla. Normaalisti mustat semigloss TRMotorsport C3M 9x15. Toi nyt sattui ekana tulemaan kun etsin kuvaa kyljestä ;D

Kännykän kameralla paska saada näkymään niinkuin pitäs..
1994 2.4 Roadster

If someone tells you it can't be done, it's more a reflection of their limitations, not yours.

Zuissi

  • ratakettu
  • Kerholainen
  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1651
Vs: Kylkiraitoja?
« Vastaus #4 : 29.12.16 - klo:06:40 »
Onko muilla tullu teipattua raitoja miatan kylkeen? Itse tilasin stripe garagesta tarrat ja nyt tuli askarreltua ne paikoilleen.
Mut hyvältä näyttää omasta mielestä nuo sunkin raidat. NAhan ainakin sopii yleensä.
1994 2.4 Roadster

If someone tells you it can't be done, it's more a reflection of their limitations, not yours.

Pulkkinen

  • Kerholainen
  • Juniori
  • Viestejä: 7
Vs: Kylkiraitoja?
« Vastaus #5 : 29.12.16 - klo:12:02 »
Onko muilla tullu teipattua raitoja miatan kylkeen? Itse tilasin stripe garagesta tarrat ja nyt tuli askarreltua ne paikoilleen.
Mut hyvältä näyttää omasta mielestä nuo sunkin raidat. NAhan ainakin sopii yleensä.
Kiitoksia!  Joo olisi varmaa halvemmaksi tullu jos ebaysta olisi löytänyt hyvät raidat offtopiccina kysyn että millä offsetilla sulla on nuo vanteet? Kun omatkin on 15x9 ja taitaa olla sama 225 bf kumi päällä, mutta jouduin koria leventämään hiukan että mahtui 0et vanne alle.

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla


Zuissi

  • ratakettu
  • Kerholainen
  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1651
Vs: Kylkiraitoja?
« Vastaus #6 : 29.12.16 - klo:12:21 »
Onko muilla tullu teipattua raitoja miatan kylkeen? Itse tilasin stripe garagesta tarrat ja nyt tuli askarreltua ne paikoilleen.
Mut hyvältä näyttää omasta mielestä nuo sunkin raidat. NAhan ainakin sopii yleensä.
Kiitoksia!  Joo olisi varmaa halvemmaksi tullu jos ebaysta olisi löytänyt hyvät raidat offtopiccina kysyn että millä offsetilla sulla on nuo vanteet? Kun omatkin on 15x9 ja taitaa olla sama 225 bf kumi päällä, mutta jouduin koria leventämään hiukan että mahtui 0et vanne alle.

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla

36mm offsetillä :)
1994 2.4 Roadster

If someone tells you it can't be done, it's more a reflection of their limitations, not yours.

Freerider

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 217
Vs: Kylkiraitoja?
« Vastaus #7 : 29.12.16 - klo:13:55 »
Itse hankin ebaysta myyjältä bearsignsgraphics. Aiemmin oli rubbercomp-raidat, jotka kuoriutuivat pois. Kuvakin ehkä liitteenä...
Oli 93 NA pikkulohko
-05 BMW e91 320d
-99 Z28 "pikkulohko"