Kirjoittaja Aihe: Timeattack kausi 2017  (Luettu 1451 kertaa)

Zuissi

  • ratakettu
  • Kerholainen
  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1651
Timeattack kausi 2017
« : 22.02.17 - klo:21:31 »
http://www.timeattack.fi/

Uudet nettisivut ja ilmoittautuminen auki!  :driving Uutuutena kuskiprofiilit ja statistiikka yms uudistuksia. Jotkin osat sivuista on vielä päivityksen alla ja sääntökirja 2017 vuodelle pitäisi päivittyä sivuille. Lueskelin luonnosta eilen ja se kuulemma laitetaan sellaisenaan jakeluun.

Näyttää ihan hyvin olevan ilmoittautuneita kahdessa päivässä jo tullut.
1994 2.4 Roadster

If someone tells you it can't be done, it's more a reflection of their limitations, not yours.

Zuissi

  • ratakettu
  • Kerholainen
  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1651
Vs: Timeattack kausi 2017
« Vastaus #1 : 24.02.17 - klo:06:29 »
Säännöt eetterissä. Eli radalle.com sivuille, plaraa kohta Timeattack niin siinä on nappi säännöt. Pdf alkaa latautumaan.

Otin kuvakaappauksen mobiilisivusta helpottaakseni löytämistä. Toivottavasti nuo tulevat myös timeattack.fi-sivuille.

1994 2.4 Roadster

If someone tells you it can't be done, it's more a reflection of their limitations, not yours.

Zuissi

  • ratakettu
  • Kerholainen
  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1651
Vs: Timeattack kausi 2017
« Vastaus #2 : 01.03.17 - klo:06:29 »
Kilpailut päivitetty ja kauden kisat siis tiedossa. Ahvenistolla aloitetaan ja mukana myös Pesämäki.
1994 2.4 Roadster

If someone tells you it can't be done, it's more a reflection of their limitations, not yours.

Zuissi

  • ratakettu
  • Kerholainen
  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1651
Vs: Timeattack kausi 2017
« Vastaus #3 : 03.04.17 - klo:13:56 »
Nyt pääsee ensikertalaiset halvemmalla kokeilemaan Club-luokkaa, 100€:lla siis pääsee mukaan, taisi sisältää kaiken tarvittavan.
1994 2.4 Roadster

If someone tells you it can't be done, it's more a reflection of their limitations, not yours.

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: Timeattack kausi 2017
« Vastaus #4 : 25.05.17 - klo:22:22 »
Mun on huono kyllä huudella kun ajelen miten ajelen radalla mutta jumalauta kun wipe kävis ajamassa tuolla niin sehän päästelee ihan nopeita aikoja vajaatehoisella vehkeellä.

Wipe tsekkaas noita aikoja ainakin mitä jätkät ajo aika-ajoilla...

Varsinkin tuon alangon aika, kaverilla paukkua liki viis sataa hepoa, neliveto ja kierros ajat 1:33 luokkaa...

Zuissi

  • ratakettu
  • Kerholainen
  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1651
Vs: Timeattack kausi 2017
« Vastaus #5 : 25.05.17 - klo:22:32 »
Mun on huono kyllä huudella kun ajelen miten ajelen radalla mutta jumalauta kun wipe kävis ajamassa tuolla niin sehän päästelee ihan nopeita aikoja vajaatehoisella vehkeellä.

Wipe tsekkaas noita aikoja ainakin mitä jätkät ajo aika-ajoilla...

Varsinkin tuon alangon aika, kaverilla paukkua liki viis sataa hepoa, neliveto ja kierros ajat 1:33 luokkaa...
Onko Wipeä kellotettu virallisella ajanotolla vai vaan racechronolla?

Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla

1994 2.4 Roadster

If someone tells you it can't be done, it's more a reflection of their limitations, not yours.

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
Vs: Timeattack kausi 2017
« Vastaus #6 : 25.05.17 - klo:22:39 »
Oisko linkkiä mistä näkis aikoja? Tuolta Timeattack sivuilta löydä mitään, hyvä kun osaa pois sivulta ;D
NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: Timeattack kausi 2017
« Vastaus #7 : 25.05.17 - klo:22:54 »
Joo noi sivut on paskat.

Jostain mä linkin löysin aikoihin.

Tietääkseni käsikellolla on wipen ajat ja videolta frame by frame varmistukset.

Taisi olla ettei edes kerhon kierrospankki pidä paikkaansa vaan wipe ajanut jo muistaakseni 1:29 ja jotain.

Korjatkoon tänne jos muistan väärin.

Zuissi

  • ratakettu
  • Kerholainen
  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1651
Vs: Timeattack kausi 2017
« Vastaus #8 : 25.05.17 - klo:23:00 »
1994 2.4 Roadster

If someone tells you it can't be done, it's more a reflection of their limitations, not yours.

wipe

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 293
Vs: Timeattack kausi 2017
« Vastaus #9 : 26.05.17 - klo:00:40 »
Tietääkseni käsikellolla on wipen ajat ja videolta frame by frame varmistukset.

Taisi olla ettei edes kerhon kierrospankki pidä paikkaansa vaan wipe ajanut jo muistaakseni 1:29 ja jotain.

10Hz mokkulalla ja RaceChronolla olen kellotellut ja lisäksi videolta frameista tarkistanut että mitannut ajat oikein, eli kyllä ne paikkaansa pitää. Viime syksyllä meni tosiaan Avon ZZR:llä 29.6 ja pari viikkoa sitten pääsin samaan aikaan Federal 595RSR:llä.

Autohan oli pakattuna ja tarkoitus oli mennä tuota timeattackia kokeilemaan, mutta aamulla väsytti liikaa ja sateen riski näytti liian suurelta niin jäi lähtemättä. Liekkö siellä ollut sitten kostea rata kun noita kierrosaikoja tuloksista katselee.

Zuissi

  • ratakettu
  • Kerholainen
  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1651
Vs: Timeattack kausi 2017
« Vastaus #10 : 26.05.17 - klo:06:43 »
Tietääkseni käsikellolla on wipen ajat ja videolta frame by frame varmistukset.

Taisi olla ettei edes kerhon kierrospankki pidä paikkaansa vaan wipe ajanut jo muistaakseni 1:29 ja jotain.

10Hz mokkulalla ja RaceChronolla olen kellotellut ja lisäksi videolta frameista tarkistanut että mitannut ajat oikein, eli kyllä ne paikkaansa pitää. Viime syksyllä meni tosiaan Avon ZZR:llä 29.6 ja pari viikkoa sitten pääsin samaan aikaan Federal 595RSR:llä.

Autohan oli pakattuna ja tarkoitus oli mennä tuota timeattackia kokeilemaan, mutta aamulla väsytti liikaa ja sateen riski näytti liian suurelta niin jäi lähtemättä. Liekkö siellä ollut sitten kostea rata kun noita kierrosaikoja tuloksista katselee.
Olisit vaan tullut ajamaan, ei ollut tietoakaan sateesta. Tosiaan itsehän nukuin mekaanikon kanssa 2h Ylöjärven Shellin pihassa Sprinterin etupenkillä ennen kisaa että ei ihan paras ajokunto ollut kisassa, mutta ei siinä. Aikaiset lähdöt on näissä aina. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä vaan pääsetkö samoja aikoja 15min stintillä jossa on muitakin yhtä aikaa radalla. Siellä tulee väkisin hitaita aina eteen, spinnauksia yms ja ehkä 1-2 kierrosta ehtii ajamaan ehjästi ja rytmi löytää äkkiä. Tilanteet elää jatkuvasti. Vähän eri homma kuin ajella ratapäivillä tyhjää rataa eikä muita edessä.

Itse olin tosi tyytyväinen lopputulokseen. Auto kesti ja sain itselle kierroksia affelle jossa oon 3 vuotta sitten ajanu ekan ratapäivän Eunoksella.

Lähetetty minun A0001 laitteesta Tapatalkilla
1994 2.4 Roadster

If someone tells you it can't be done, it's more a reflection of their limitations, not yours.

wipe

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 293
Vs: Timeattack kausi 2017
« Vastaus #11 : 26.05.17 - klo:11:17 »
Ihan turhahan on minun ajamia aikoja mihinkään verrata kun ne on kylmässä kelissä optimi olosuhteissa ja tyhjällä radalla ajettu. Kyllähän tuolla esim. Astikainen ajaa EVO:lla melko hirveetä kyytiä kun katurenkailla ja ylimääräsellä shikaanilla mennään ihan 1:30 pintaan. Hyvää kyytiä menee K-miatakin ja tärkeintähän tietysti että auto toimi hyvin!

Jälkikäteen vähän harmittaa että jäi lähtemättä, mutta olisi kuitenkin satanut jos oisi lähtenyt ::)

Zuissi

  • ratakettu
  • Kerholainen
  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1651
Vs: Timeattack kausi 2017
« Vastaus #12 : 26.05.17 - klo:11:33 »
Evot on evoja ja osaava rattimies niin lujaa mennään. Ilman shikaania tosiaan alle 30 aikoja menevät helposti.

Tuu Wipe ihmees Botnialle ajaa clubia, ympäristössä on majoitusvaihtoehtojakin. Lisää kuskeja mukaan!

Lähetetty minun A0001 laitteesta Tapatalkilla

1994 2.4 Roadster

If someone tells you it can't be done, it's more a reflection of their limitations, not yours.