Kirjoittaja Aihe: Kauhea autokuume  (Luettu 1459 kertaa)

Aatsi

  • Juniori
  • Viestejä: 1
Kauhea autokuume
« : 14.01.19 - klo:12:57 »
Hei vaan kaikille,
Olen lueskellut foorumia ja on heinoa, että tälläinen yhteisö on olemassa. Pikkupojasta asti olen MX-5 haaveillut ja nyt vihdoin olisi sellainen tilanne, että auton voisin hankkia.
Nettiautoa olen kuumeisesti selannut ja siellä on muutama potentiaalinen tällä hetkellä myynnissä, erityisesti tämä:
https://www.nettiauto.com/mazda/mx-5/9934416

- tätä yksilöä on ainakin kuvien perusteella hyvin huollettu ja pidetty, (uudet penkit yms..) onko mahdollisesti jollekin tuttu?

Kiitos kaikista vastauksista ja vinkeistä.

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: Kauhea autokuume
« Vastaus #1 : 14.01.19 - klo:13:16 »
Auton omistaja kyllä löytyy täältä foorumilta ja sitä on laiteltu asiallisesti.

Miinuksena on tietty pieni kone mutta ahtamalla lisää tehoa

puzle

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1012
Vs: Kauhea autokuume
« Vastaus #2 : 14.01.19 - klo:15:05 »
Tervetuloa yhteisöömme mukaan!

On tuttu auto ja omistaja, voin kyllä suositella :)

MakeR

  • Juniori
  • Viestejä: 9
Vs: Kauhea autokuume
« Vastaus #3 : 14.01.19 - klo:16:56 »
Hei vaan kaikille,
Olen lueskellut foorumia ja on heinoa, että tälläinen yhteisö on olemassa. Pikkupojasta asti olen MX-5 haaveillut ja nyt vihdoin olisi sellainen tilanne, että auton voisin hankkia.
Nettiautoa olen kuumeisesti selannut ja siellä on muutama potentiaalinen tällä hetkellä myynnissä, erityisesti tämä:
https://www.nettiauto.com/mazda/mx-5/9934416

- tätä yksilöä on ainakin kuvien perusteella hyvin huollettu ja pidetty, (uudet penkit yms..) onko mahdollisesti jollekin tuttu?

Kiitos kaikista vastauksista ja vinkeistä.

Moro!

Täällä ollaan => jos kiinnostelee silleen oikeasti niin aletaan vääntämään?

Tuolla Nettiauton ilmoituksessa pääpiirteittäin kaikki mitä autosta nyt pystyy sanomaan. 20 vuotta vanha ei ole = uusi, mutta hyvässä hapessa tuo. Poika sitä huoltanut kuin kipeää persettä, ja osaakin hommat hyvin, Bemmi-mekaanikkona leipänsä tienaa...

Keväällä / alkukesästä hinta nousee taas tuonne alkuperäiseen (€6900), joten nyt saisi nk. talvihintaan.

Palataan,
terv: Make R