Kirjoittaja Aihe: Kiinnostusta jääradalle?  (Luettu 3951 kertaa)

Marko

  • Hallituksen puheenjohtaja
  • Yleisvalvoja
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3971
Vs: Kiinnostusta jääradalle?
« Vastaus #15 : 10.01.10 - klo:13:18 »
Radalla on kuulemma tilaa ihan vapailla vuoroillakin, joten mielestäni voitaisiin vaan mennä ajamaan.

Kävin jokin aika sitten ST Motorsilla ja kuulin, että he ovat järjestämässä jäärata-ajopäivää Karjalohjalla (n. 20 km ennen Karjalohjan keskustaa eli n. 70 km Helsingistä länteen.) Ajankohta olisi helmikuussa. Siellä olisi mahdollista saada ajo-opetusta, ruokaa, päästä kisakuskien kyytiin yms. Ja tietysti päästä ajamaan omalla autolla. Toki tapahtuma on maksullinen mutta palveluita voinee ostaa erikseen eli ilmeisesti voi vaan ajaa omalla autolla jos haluaa.

Lähetin juuri kyselyn tapahtumasta ja kirjoitan tänne lisää, kun saan vastauksen. Itse ajattelin mennä evolla ajamaan tuonne joka tapauksessa, jos vaan aikataulu sopii. Mitä mieltä muut ovat?

Tämä ei tietenkään sulje pois mahdollisuutta ajaa Hyvinkäälläkin
« Viimeksi muokattu: 10.01.10 - klo:13:30 kirjoittanut Marko »

Marok

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 789
    • MX-5 päiväkirja
Vs: Kiinnostusta jääradalle?
« Vastaus #16 : 11.01.10 - klo:15:10 »
Tuo hyvinkää tuntuu hyvältä vaihtoehdolta. Ei ST-Motorsin keikassakaan varmasti mitään vikaa ole, mutta veikkaampa että Hyvinkäällä olisi enemmän ajoa ja vähemmän johdettua ihmettelyä.

No, milloin mennään? 20.2.? 27.2.? Sunnuntaitkin käy?

Marko

  • Hallituksen puheenjohtaja
  • Yleisvalvoja
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3971
Vs: Kiinnostusta jääradalle?
« Vastaus #17 : 22.02.10 - klo:12:23 »
Ensi viikonloppuna alkaa olla viimeisiä mahdollisuuksia päästä jäälle ajamaan.
http://www.hyua.fi/pages/tapahtumat/rallicrossrata.php

Ketkä kaikki haluavat lähteä Hyvinkäälle ajamaan esim. ensi lauantaina 27.2. klo 12 alkaen. Ratamaksu näyttää olevan 25 euroa normaalirenkailla (katukäyttöön hyväksytyt renkaat).

Timo

  • Kerholainen
  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 194
Vs: Kiinnostusta jääradalle?
« Vastaus #18 : 23.02.10 - klo:11:06 »
Moi,

Olis kiinnostusta, mutta en valitettavasti pääse tälläkertaa

Timo
1.6 SC '92

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Vs: Kiinnostusta jääradalle?
« Vastaus #19 : 23.02.10 - klo:13:52 »
Ja ennen kovia pakkasia kävin itse katselemassa niin ainakaan mun miatalla ei pääse rikkomatta autoa, sen verran uraiset oli reitit silloin ainakin.

Kyllähän ne huoltaa sitä rataa joka päivä mutta pitäs osua silloin kun urat puuttus vielä.

hrnt

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3065
Vs: Kiinnostusta jääradalle?
« Vastaus #20 : 23.02.10 - klo:19:48 »
Kiinnostaisi kovasti, mutta olen valitettavasti reissussa ainakin tuon viikonlopun :(