Kirjoittaja Aihe: Bongattu  (Luettu 429821 kertaa)

Tumppi

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 85
Vs: Bongattu
« Vastaus #540 : 21.05.11 - klo:19:12 »
Sininen NA takarivissä, upeasti rullatut kaaret... Oltiin siellä faazan kanssa  ;D
Miata NC-06

tuma

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 828
Vs: Bongattu
« Vastaus #541 : 21.05.11 - klo:20:09 »
minäkin olin paikalla ja laskin että olisi ollut kymmen mazdaa.oma oli punainen na takarivissä.

Oliko tässä laskussa jo huomioitu se että parkkipaikan sisäänajossa oli ollut NB ja minä tulin samalle paikalle yhdentoista aikoihin NA:lla? Onnistuin eksymään matkalla Tuusulasta Paippisiin, HTC:n perusnavi sekoili ja sijoitti meidät Haaparannasta länteen. Ilmoitti matkaksi 874km sisältäen yhden lauttamatkan, joten siitäkään ei ollut juuri apua :D


Kolmen aikoihin Tuusulasta Helsinkiin ajellessa ohi meni musta NA takaspoilerilla ja hetken päästä Vantaan rajan paikkeilla tuli vastaan BRG NA. Molemmista nousi käsi. Helsingistä Tampereelle vetäsin moottoritietä katto alhaalla (Keimolassa sen verran tein myönnytystä että laitoin pitkähihaisen päälle ja nostin ikkunat ylös) saas nähdä onko huomenna niskat kipeenä, kun ei tuo niin kauhean lämmintä ollut kuitenkaan. Joutu lämppäriäkin laittamaan päälle loppumatkasta  ;D Lempäälän kohdalla vastaan tuli punainen NC(?) katto ylhäällä.
NA 1,6l ´91 Classic Red

-ToniH-

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 64
Vs: Bongattu
« Vastaus #542 : 21.05.11 - klo:20:30 »
Paippisten kulmilla monia mx:iä ja järvenpään kohdalla metallikuparin värinen nb vanhalla lahdentiellä pääkaupungin suuntaan ja käsikin nousi.  :)

Kari

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 2379
    • Chloroclysta Miata
Vs: Bongattu
« Vastaus #543 : 21.05.11 - klo:21:50 »
Onneksi kukaan ei nähnyt minua tänään, kun huristelin keskellä kesäpäivää katto päällä. En vain halunnut aiheuttaa toipilaalle pienelle kyytiläiselle tarpeettomia riskejä. En siis nähnyt yhtäkään mäksää vieläkään, lukuisan määrän muunmallisia avoja kylläkin.
ex-NA8C

Urban

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 327
  • ex Miata 1991
    • ex Miata 1991
Vs: Bongattu
« Vastaus #544 : 21.05.11 - klo:22:06 »
Itse kurvailin paikalle (hopeinen NA) vasta ~11:30, koska kroppa (vai ruho) ei noussut sängystä ylös tapansa mukaan kovinkaan ajoissa. Vastaan tuli turkoosi NB käsi pystyssä ihan siellä nurkilla. Sitä väriä oih olis voinu hetken ihastella lähempääkin. Oli foorumilaisten autoja näemmä läjä, mutta tunnistin naamoja vain Madun ja Tumpin. Oma auto oli näköjään tuolla SBC ketjussa kuviinkin päätynyt.

tuma

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 828
Vs: Bongattu
« Vastaus #545 : 21.05.11 - klo:23:45 »
"Vasemmasta takanurkasta" lähtien:

Punainen NC Lotuksen vieressä

Takarivissä:
Hopea NA Madu
Punainen NA Peters
Sininen NA Tumppi

Sisäänajossa kolme peräkkäin "portilla":
Musta NA janike75
Punainen NA Aloppo? (Angry birds pehmolelu ja moottorikahvilan tarra takapuskurissa)
Punainen NB (joka oli poistunut ennen klo 11.00)
Punainen NA tuma (saapui noin klo 11)

"Sillalla"
Sininen NB e_o
Turkoosi NB (tuota en itse bongannut, mutta e_o sanoi että siellä oli kaksi autoa ja tuon poistuminen täsmäisi Urbanin paikalle saapumiseen ja siihen milloin ehdin sinne suunnalle autoja katsomaan, tullessa piti olla pikkusiskolle kartanlukijana ja jäi bongaamatta)

Vihreä NB Pauke jossain
Ja Urban oli jossain? en bongannut ollenkaan toista hopea NA:ta

Tuo tekisi sitten 12 autoa... 12/76 16% urheiluautoista :D 911 taisi olla ainoa lukumääräisesti suurempi joukko. En tosin tiedä paljonko sieltä oli jo poistunut porukkaa ennen klo 11.

P.S. Piti oikein tarkistaa että onko tuo väri harmaa vai hopea... NA:t on kaikki hopeaa, uudemmissa on sitten harmaatakin väreissä ;)
« Viimeksi muokattu: 22.05.11 - klo:19:30 kirjoittanut tuma »
NA 1,6l ´91 Classic Red

Atte.V

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 692
Vs: Bongattu
« Vastaus #546 : 22.05.11 - klo:11:31 »
Eilen ruskeasannan shellin kulmalla musta RHD NA? Ite olin valoissa vasta päätä Nissanilla.
NA 1,8 turbo

Pauke

  • Juniori
  • Viestejä: 7
Vs: Bongattu
« Vastaus #547 : 22.05.11 - klo:18:17 »
Ja oli siellä mun vihree NB tunnin verran = 12?

Marko

  • Hallituksen puheenjohtaja
  • Yleisvalvoja
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3971
Vs: Bongattu
« Vastaus #548 : 22.05.11 - klo:18:24 »
Joku ajeli eilen punaisella na:lla Espoossa Turun moottoritietä Turkuun päin kehä 2:n kohdalla klo 13 aikoihin. Vanteissa jotain punaista. Olin juuri tulossa virkistyspäiviltä ja istuin bussissa, joten tarkkaan en ehtinyt vastaantulijaa katsella

janike75

  • Juniori
  • Viestejä: 12
Vs: Bongattu
« Vastaus #549 : 22.05.11 - klo:18:32 »
SBC:n portilla musta NA oli meikäläisen, mukava oli käydä näin ensikertalaisena. Paikalla olin klo 10.10, aika viime tipassa, jos sisäpihalle halusi. Mukavasti oli katseltavaa, Mazdoja ja Porscheja taisi olla eniten...
NA 1.8 -96

sasu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 768
Vs: Bongattu
« Vastaus #550 : 22.05.11 - klo:19:00 »
Eilen ruskeasannan shellin kulmalla musta RHD NA? Ite olin valoissa vasta päätä Nissanilla.

Luultavasti meikäläinen.

Kari

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 2379
    • Chloroclysta Miata
Vs: Bongattu
« Vastaus #551 : 22.05.11 - klo:21:31 »
Simppa Treen Lielahden valoissa.
ex-NA8C

Simppa

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3089
    • Sumosimo
Vs: Bongattu
« Vastaus #552 : 23.05.11 - klo:12:08 »
Simppa Treen Lielahden valoissa.

Busted! :)
Don't charge. Super Turbocharge!

e_o

  • Yleisvalvoja
  • Seniori
  • *****
  • Viestejä: 261
Vs: Bongattu
« Vastaus #553 : 23.05.11 - klo:12:44 »
Punainen NA keltaisilla tuikuilla eilen Helppo Elämä sarjassa.  ;D




Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Vs: Bongattu
« Vastaus #554 : 23.05.11 - klo:13:19 »
huomasin saman :D
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd