Kirjoittaja Aihe: Bongattu  (Luettu 429932 kertaa)

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
Vs: Bongattu
« Vastaus #555 : 24.05.11 - klo:20:16 »
Ylöjärvi, n. klo 19.30 S-marketin kiertoliittymässä copper red NC.
NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


Nicotine

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 836
Vs: Bongattu
« Vastaus #556 : 24.05.11 - klo:21:59 »
Sunnuntaina joskus, oisko ollu klo 16-18, tuli vastaan Kouvola-Lahti välillä ensin musta (tai ainakin tosi tumma) NC ja hetkeä myöhemmin turkoosi NB (tais olla jopa facelift-malli). Mazdat siiis matkasivat kohti Lahtea ja paikkakunta sillä hetkellä tais olla Nastola. Itse ajelin sitikalla vastaan, kohti Sitikkalaa :P
1.8 NB -98
ja pari muuta ruoskaa..

Jari

  • Kerholainen
  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 347
Vs: Bongattu
« Vastaus #557 : 25.05.11 - klo:08:19 »
Punainen NA, (rek. RR...)levikkeitä, tuplaputket, spoileri ym. erikoisia tuntomerkkejä ;D ajeli tammiston suunnalla (Vantaa) noin 15,30 tiistaina. Olin hetken aikaa perässä käyttiksellä, farkku GOLF.

Sama punainen NA Siltamäen ostarilla eilen, kävin heittää läppää hetken. Saattaapi tulla miittiin joku kerta.
-15 Ooppeli A ST 1,4T AT
-10 Avant 218
-90 MX5 Miata
-96 Honda Shadow 600

akir0

  • Kerhon rahastonhoitaja
  • Yleisvalvoja
  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1083
Vs: Bongattu
« Vastaus #558 : 25.05.11 - klo:12:14 »
Sunnuntaina joskus, oisko ollu klo 16-18, tuli vastaan Kouvola-Lahti välillä ensin musta (tai ainakin tosi tumma) NC ja hetkeä myöhemmin turkoosi NB (tais olla jopa facelift-malli). Mazdat siiis matkasivat kohti Lahtea ja paikkakunta sillä hetkellä tais olla Nastola. Itse ajelin sitikalla vastaan, kohti Sitikkalaa :P

Saattopi olla meikäläisen NC.

-ToniH-

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 64
Vs: Bongattu
« Vastaus #559 : 25.05.11 - klo:21:27 »
Sunnuntaina joskus, oisko ollu klo 16-18, tuli vastaan Kouvola-Lahti välillä ensin musta (tai ainakin tosi tumma) NC ja hetkeä myöhemmin turkoosi NB (tais olla jopa facelift-malli). Mazdat siiis matkasivat kohti Lahtea ja paikkakunta sillä hetkellä tais olla Nastola. Itse ajelin sitikalla vastaan, kohti Sitikkalaa :P

Turkoosi oli varmaan meikäläinen, aika/paikka täsmäis ainakin.

Klasu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 787
Vs: Bongattu
« Vastaus #560 : 26.05.11 - klo:20:40 »
Punaisen NA:n ohi ajelin (ehkä joskus) kuuden kieppeillä kehä3:sella.

aloppo

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 271
  • Because rice car
Vs: Bongattu
« Vastaus #561 : 27.05.11 - klo:10:25 »
Musta NB mustilla kiiltäväreunaisilla vanteilla ajeli Lahdentiellä vastaan joskus ennen kasia tänä aamuna

markos

  • Kerholainen
  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 378
Vs: Bongattu
« Vastaus #562 : 27.05.11 - klo:16:50 »
Oliko Akiro Lahdessa puoli kahden aikoihin Ahvenistolle päin menossa?
Suzuki x-90

Kari

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 2379
    • Chloroclysta Miata
Vs: Bongattu
« Vastaus #563 : 27.05.11 - klo:20:09 »
Kolmosmotarilla yksi punainen NA kohti Tamperetta. Morjestin sitikan nelivilkulla etelän suuntaan matkatessa ohittamaani mustaa NA-Miataa (takaspoileri, beige katto ja sisusta). Yllättävän laihaksi jäi ratapäiväpalaajabongaukseni.

Sattumabongauksena ajelin brg Eunoksen perässä Tampereen Lakalaivasta Ideaparkin rampille saakka.
ex-NA8C

Simppa

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3089
    • Sumosimo
Vs: Bongattu
« Vastaus #564 : 27.05.11 - klo:23:42 »
Kolmosmotarilla yksi punainen NA kohti Tamperetta.

Saatoin olla minä?! Siinä kuuden-seitsemän välillä? Tietääkseni olin Ahvenistolla ainut tamperelainen...

Sattumabongauksena ajelin brg Eunoksen perässä Tampereen Lakalaivasta Ideaparkin rampille saakka.

Lienee lempääläläisiä? Samoilla tuntomerkeillä oleva auto ajeli mun perässä Kuljun suunnassa kohti Lempäälää tässä viikko-pari sitten.
Don't charge. Super Turbocharge!

tuma

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 828
Vs: Bongattu
« Vastaus #565 : 27.05.11 - klo:23:54 »
Sattumabongauksena ajelin brg Eunoksen perässä Tampereen Lakalaivasta Ideaparkin rampille saakka.
Lienee lempääläläisiä? Samoilla tuntomerkeillä oleva auto ajeli mun perässä Kuljun suunnassa kohti Lempäälää tässä viikko-pari sitten.
Voi olla sama jonka bongasin viime syksynä Lempäälän autokatsastuksella... Autohuolto Vänttisen asentaja ja auto usein meidän hallia vastapäätä tien toisella puolella.

Tänään bongattu sininen NB Tomasska ja Malostranske risteyksessä... Tukin kukaan klubilaisista ;) Kalja makso terassilla 2 egee ;)
NA 1,6l ´91 Classic Red

akir0

  • Kerhon rahastonhoitaja
  • Yleisvalvoja
  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1083
Vs: Bongattu
« Vastaus #566 : 28.05.11 - klo:10:05 »
Oliko Akiro Lahdessa puoli kahden aikoihin Ahvenistolle päin menossa?

Juu, sinne oli suuntima noihin aikoihin.

madu

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 501
Vs: Bongattu
« Vastaus #567 : 31.05.11 - klo:16:55 »
Tänään oli kahden aikaan tummanvihreä NB Leppävaarassa kääntymässä Sellon parkista veks ja sitten jotain hetkiä myöhemmin Itäkeskuksessa hopeinen facelift-NB tuli valoissa taakse.
ロードスターNA8C

Klasu

  • Kerholainen
  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 787
Vs: Bongattu
« Vastaus #568 : 31.05.11 - klo:22:57 »
Aamulla tuli bongattua punanen NA valkosilla raidoilla muuralassa ja illemmalla kehä1 ajeli toinen punanen NA ohi.

Tem

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2584
  • Pikkuaski...
Vs: Bongattu
« Vastaus #569 : 01.06.11 - klo:10:47 »
Tänään oli kahden aikaan tummanvihreä NB Leppävaarassa kääntymässä Sellon parkista veks

Saatoin olla mä, aikaa en kyllä muista..


Lainaus
sitten jotain hetkiä myöhemmin Itäkeskuksessa hopeinen facelift-NB tuli valoissa taakse.

Taisi samainen auto ajella Itäväylää pitkin mun perässä joskus viiden maissa.
'99 NB 1.6 ja pari yks taas pari Tojotaa