Kirjoittaja Aihe: Bongattu  (Luettu 430070 kertaa)

Kari

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 2379
    • Chloroclysta Miata
Vs: Bongattu
« Vastaus #705 : 26.08.11 - klo:09:30 »
En ennättänyt kilpiä huomata, kun tuijotin väriä, ja että onko se ylipäätään edes Mx-5  :-[
ex-NA8C

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
Vs: Bongattu
« Vastaus #706 : 26.08.11 - klo:17:47 »
T:re Kalevan Prisma / Gigantti klo 16.30 parkissa punainen NC kovalla katolla.
NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


Tumppi

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 85
Vs: Bongattu
« Vastaus #707 : 27.08.11 - klo:09:03 »
Sasun musta paholainen Vantaan Tammiston pimenevässä illassa  ph34r
Miata NC-06

Jake`

  • Juniori
  • Viestejä: 9
Vs: Bongattu
« Vastaus #708 : 27.08.11 - klo:12:06 »
Metallinhohtotummanvihreä NB keskiviikkona iltapäivällä Tampereen Paasikiventiellä suuntanaan itä.

Omien paikallishavaintojeni mukaan NB on yleisin korimalli  ???


Oliko suomen kilvillä? Hervannassa oon useasti bongannu meinaan tummanvihreän tuonti NB:n, jota ei vielä ollut kilvitetty suomeen

Löytyy täältä Herwoodista ainaki toi mun metallinhohtotummanvihree NB ihan suomen lapuilla. Viikko sitten muutin Oulusta tänne..  :D

wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
Vs: Bongattu
« Vastaus #709 : 27.08.11 - klo:12:57 »
Metallinhohtotummanvihreä NB keskiviikkona iltapäivällä Tampereen Paasikiventiellä suuntanaan itä.

Omien paikallishavaintojeni mukaan NB on yleisin korimalli  ???


Oliko suomen kilvillä? Hervannassa oon useasti bongannu meinaan tummanvihreän tuonti NB:n, jota ei vielä ollut kilvitetty suomeen

Löytyy täältä Herwoodista ainaki toi mun metallinhohtotummanvihree NB ihan suomen lapuilla. Viikko sitten muutin Oulusta tänne..  :D

 638

Tulevana torstaina miitti, tervetuloa. Paikka vielä auki, mutta seuraa tota http://www.miata.fi/forum/index.php?topic=1182.105 Tuolla sovitaan paikka kun torstai lähestyy.
NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


wagner

  • Kerholainen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3062
Vs: Bongattu
« Vastaus #710 : 27.08.11 - klo:13:00 »
T:re puolilta päivin Tammelan torin kulmilla punainen NC parkissa, rättikatto ylhäällä.
NB 1,6 Turbo    1,6 !! Haters gona hate :)
Trying is the first step towards failure.
                                  Homer Simpson


madu

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 501
Vs: Bongattu
« Vastaus #711 : 27.08.11 - klo:18:22 »
Haha, Hesari selvitti kansanedustajien autot niin sieltä bongattu

Mikael Jungner - Mazda MX-5 Miata 1.8 vm. 2008

Eiks sillä ollu se musta turbotettu NB, onko vaihtanut uudempaan vaan eikö vaan oo perillä autonsa iästä :D
ロードスターNA8C

MaMa

  • Juniori
  • Viestejä: 21
  • NB 1999 10AE
Vs: Bongattu
« Vastaus #712 : 27.08.11 - klo:20:46 »
Itse artikkelista bongattuna

Lainaus
Myöskään Mikael Jungner ei vastannut, mutta hänen musta avo-Mazdansa on ollut julkisuudessa esillä.

Eli toimittaja on saattanut arpoa omiaan. Ainahan ne lehdet on oikeassa, paitsi jos on ensikäden tietoa asiassa. whistle

Simppa

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3089
    • Sumosimo
Don't charge. Super Turbocharge!

Nicotine

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 836
Vs: Bongattu
« Vastaus #714 : 31.08.11 - klo:20:48 »
Lainaus
Löytyy täältä Herwoodista ainaki toi mun metallinhohtotummanvihree NB ihan suomen lapuilla. Viikko sitten muutin Oulusta tänne.. 

Jos sopii kysyä niin mikä miehen veti Oulusta nimenomaan Herwoodiin muuttamaan? Äkkiseltään tulis mieleen, lisäks kun ajankohdan huomio, että TTY  ::)
1.8 NB -98
ja pari muuta ruoskaa..

Jake`

  • Juniori
  • Viestejä: 9
Vs: Bongattu
« Vastaus #715 : 31.08.11 - klo:21:41 »
Lainaus
Löytyy täältä Herwoodista ainaki toi mun metallinhohtotummanvihree NB ihan suomen lapuilla. Viikko sitten muutin Oulusta tänne.. 

Jos sopii kysyä niin mikä miehen veti Oulusta nimenomaan Herwoodiin muuttamaan? Äkkiseltään tulis mieleen, lisäks kun ajankohdan huomio, että TTY  ::)

Kärsii kysyä joo.. Tää nyt on tämmönen väliaikais ratkaisu, lähemmäs keskustaa pitäs päästä.. Eli Herwoodiin ei tosiaan vedä mikään, äkkiä vaan pois täältä! :D Nii ja ei oo TTY, vaan TAMK..  ;)

Nicotine

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 836
Vs: Bongattu
« Vastaus #716 : 31.08.11 - klo:21:48 »
Lainaus
Löytyy täältä Herwoodista ainaki toi mun metallinhohtotummanvihree NB ihan suomen lapuilla. Viikko sitten muutin Oulusta tänne.. 

Jos sopii kysyä niin mikä miehen veti Oulusta nimenomaan Herwoodiin muuttamaan? Äkkiseltään tulis mieleen, lisäks kun ajankohdan huomio, että TTY  ::)

Kärsii kysyä joo.. Tää nyt on tämmönen väliaikais ratkaisu, lähemmäs keskustaa pitäs päästä.. Eli Herwoodiin ei tosiaan vedä mikään, äkkiä vaan pois täältä! :D Nii ja ei oo TTY, vaan TAMK..  ;)

Aa, okei.. no melko läheltä kuitenkin liippas arvaus food-smiley-004 Tervetuloa vaan kulmille! Kohtahan meitä on täällä sen verran jo lähistöllä kasassa että voidaan ihan tosissaan alkaa etsiin lämmintä säilytys/rassailu tallia  whistle
1.8 NB -98
ja pari muuta ruoskaa..

Simppa

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3089
    • Sumosimo
Vs: Bongattu
« Vastaus #717 : 31.08.11 - klo:22:48 »
Lainaus
Löytyy täältä Herwoodista ainaki toi mun metallinhohtotummanvihree NB ihan suomen lapuilla. Viikko sitten muutin Oulusta tänne.. 

Jos sopii kysyä niin mikä miehen veti Oulusta nimenomaan Herwoodiin muuttamaan? Äkkiseltään tulis mieleen, lisäks kun ajankohdan huomio, että TTY  ::)

Kärsii kysyä joo.. Tää nyt on tämmönen väliaikais ratkaisu, lähemmäs keskustaa pitäs päästä.. Eli Herwoodiin ei tosiaan vedä mikään, äkkiä vaan pois täältä! :D Nii ja ei oo TTY, vaan TAMK..  ;)

Aa, okei.. no melko läheltä kuitenkin liippas arvaus food-smiley-004 Tervetuloa vaan kulmille! Kohtahan meitä on täällä sen verran jo lähistöllä kasassa että voidaan ihan tosissaan alkaa etsiin lämmintä säilytys/rassailu tallia  whistle

Juuri näin! ;)
Don't charge. Super Turbocharge!

Jari

  • Kerholainen
  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 347
Vs: Bongattu
« Vastaus #718 : 06.09.11 - klo:21:58 »
Päivällä sininen NA parkissa Myllynkivenkujalla Vantaalla, siisti rengastus/ tontitus.  headbang
-15 Ooppeli A ST 1,4T AT
-10 Avant 218
-90 MX5 Miata
-96 Honda Shadow 600

Timi

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1685
  • NA6CET
Vs: Bongattu
« Vastaus #719 : 06.09.11 - klo:22:15 »
Musta NC Kilpilahdessa Porvoossa tossa 18:50 aikoihin.
NA '93 1.6 Turbo Ecoboost