Kirjoittaja Aihe: Bongattu  (Luettu 429931 kertaa)

carina

  • Juniori
  • Viestejä: 2
Vs: Bongattu
« Vastaus #1470 : 07.06.13 - klo:18:56 »
Lappeenrannassa vaimo bongasi eilen valkoisen NAn tarrakilvillä. Kuka tunnustaa?
mie tunnustan.
-90 Miata 1.6, valkoinen
-95 Miata 1.8, punainen

snappa

  • Juniori
  • Viestejä: 47
Vs: Bongattu
« Vastaus #1471 : 07.06.13 - klo:19:18 »
Joku ajeli sinisellä Nb:llä Lahdentien ruuhkassa maaseudulle päin neljän ruuhkassa mun perässä, morjensti jopa  :driving

Minähän se siinä perässä ajelin, olin itseasiassa tulossa pieneltä koeajolta.
Meinasi muuten tulla se väliin tunkenut Pösö sun takakonttiin, kun jono alkoi jarrailemaan kehä III:n kohdalla vash

Kaminari

  • Kerholainen
  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 217
Vs: Bongattu
« Vastaus #1472 : 07.06.13 - klo:19:58 »
Hannu
ex. MZRKaminari, muutin tunnukseni vähän vähemmän hassuun muotoon
ex. NC 1,8

Norrena 2

  • Juniori
  • Viestejä: 38
Vs: Bongattu
« Vastaus #1473 : 07.06.13 - klo:22:09 »
Bongattu 5.6 sininen tai sinertävä NB matkalla kohti myllyjärveä. Väri jäi vähän vähemmälle huomiolle katseen kiinnittyessä peräkoukussa olleeseen pyörätelineeseen ja pyörään. En tiennytkään, että näihin saa peräkoukkua. Ei muuta kuin karavaanariksi 8)

Tummanvihreä ja peräkärryjä joutuu hinaamaan melkein päivittäin. Työajossa oleva MX.

Buhis

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 519
Vs: Bongattu
« Vastaus #1474 : 07.06.13 - klo:22:29 »
Lappeenrannassa vaimo bongasi eilen valkoisen NAn tarrakilvillä. Kuka tunnustaa?
mie tunnustan.

Se oliki varmaan sit carina kuka tuli eilen valkosella NA:lla mua vastaan Lappeenrannan kohdilla. Morotettiinki onnistuneesti.
MazdaSpeed Miata '05 1.8 Turbo  |  ex. Eunos Roadster '93 1.8   |   ex. MX-5 mk1 '90

Antsa

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Ite tein
Vs: Bongattu
« Vastaus #1475 : 07.06.13 - klo:22:45 »
Antsa ? bongattu mäkelänkadulla (pakko olla, burgundi NA 10th kromeilla). Onneks olkoon ;)

Joo laitoin vanhan alakerran uuden kannen kanssa et pääsee töihin. Viikon sisään kaks kertaa koneen vaihto, sen verta otti selkään että lääkekuuri piti hakea..

Eilen siinä 7 aikaan illalla komian tumman/viininpunainen NA pörähti malmin läpi  :driving

o/
1.64 NA

aloppo

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 271
  • Because rice car
Vs: Bongattu
« Vastaus #1476 : 08.06.13 - klo:00:20 »
Joku ajeli sinisellä Nb:llä Lahdentien ruuhkassa maaseudulle päin neljän ruuhkassa mun perässä, morjensti jopa  :driving

Minähän se siinä perässä ajelin, olin itseasiassa tulossa pieneltä koeajolta.
Meinasi muuten tulla se väliin tunkenut Pösö sun takakonttiin, kun jono alkoi jarrailemaan kehä III:n kohdalla vash

Joo niin meinasi, hetken ehdin jo toivoa että antaisi kevyen pusun ja kasvattaisi mun rakentelurahastoa :D

markos

  • Kerholainen
  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 378
Vs: Bongattu
« Vastaus #1477 : 08.06.13 - klo:06:37 »
Lappeenrannassa vaimo bongasi eilen valkoisen NAn tarrakilvillä. Kuka tunnustaa?
mie tunnustan.

Se oliki varmaan sit carina kuka tuli eilen valkosella NA:lla mua vastaan Lappeenrannan kohdilla. Morotettiinki onnistuneesti.
Saatoin olla mie jos tuo tapahtui noin puoli kasilta abcn lähellä
Suzuki x-90

carina

  • Juniori
  • Viestejä: 2
Vs: Bongattu
« Vastaus #1478 : 08.06.13 - klo:09:47 »
Lappeenrannassa vaimo bongasi eilen valkoisen NAn tarrakilvillä. Kuka tunnustaa?
mie tunnustan.

Se oliki varmaan sit carina kuka tuli eilen valkosella NA:lla mua vastaan Lappeenrannan kohdilla. Morotettiinki onnistuneesti.
Saatoin olla mie jos tuo tapahtui noin puoli kasilta abcn lähellä
mitä ilmeisimmin en tosiaankaan ollu mie, ainakaan en muista. Tosin näillä keleillä kiva kurvailla, joten on tullu ajettua monessakin paikassa.
-90 Miata 1.6, valkoinen
-95 Miata 1.8, punainen

akir0

  • Kerhon rahastonhoitaja
  • Yleisvalvoja
  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1083
Vs: Bongattu
« Vastaus #1479 : 08.06.13 - klo:13:51 »
Bongasin SBC:ssä "I'm not gay, I just love Miata's" t-paidan.

Morden

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 899
Vs: Bongattu
« Vastaus #1480 : 08.06.13 - klo:14:33 »
Mitä ilmeisemmin MZRKaminari tänään vähä ennen kahta turtolan shittymarketin kohalla menossa herwoodin valtaväylää ylöspäin. Ite ajelin katto auki samaa tietä alaspäin.  8)
'99 MB C220cdi

Kaminari

  • Kerholainen
  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 217
Vs: Bongattu
« Vastaus #1481 : 08.06.13 - klo:15:28 »
Olin kyllä liikenteessä noihin aikoihin, mutta en Herwoodin valtaväylällä.
Hannu
ex. MZRKaminari, muutin tunnukseni vähän vähemmän hassuun muotoon
ex. NC 1,8

Kari

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 2379
    • Chloroclysta Miata
Vs: Bongattu
« Vastaus #1482 : 08.06.13 - klo:15:38 »
Turengissa tjsp. tuli vastaan punainen nb, ja hämeenlinnassa ajelin hetken aikaa punaisen na:n perässä. Minulla se musta na.
ex-NA8C

Morden

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 899
Vs: Bongattu
« Vastaus #1483 : 08.06.13 - klo:15:46 »
Olin kyllä liikenteessä noihin aikoihin, mutta en Herwoodin valtaväylällä.

Kovasti oli saman näkönen ja värinen NC, kuskikin näytti vastaantulevien kaistalta katottuna aika liki samalta... Ei kai niitä hopeenvärisiä oo näillä nurkilla muita ku sinun ja nimim. Roadsterin kulkineet?  :scratch
'99 MB C220cdi

Simppa

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3089
    • Sumosimo
Vs: Bongattu
« Vastaus #1484 : 08.06.13 - klo:16:10 »
Mitä ilmeisemmin MZRKaminari tänään vähä ennen kahta turtolan shittymarketin kohalla menossa herwoodin valtaväylää ylöspäin. Ite ajelin katto auki samaa tietä alaspäin.  8)
Woot?
Haitko sen Tampereella myynnissä olleen NA:n?
Don't charge. Super Turbocharge!