Kirjoittaja Aihe: Bongattu  (Luettu 429825 kertaa)

ErkkiM

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 773
Vs: Bongattu
« Vastaus #1650 : 15.08.13 - klo:17:53 »
638

-E
Ja tähän liittyen ErkkiM taisi ajella Otaniemessä vastaan tänään, katto täysin hyväksytysti ylhäällä? En kehdannut morottaa, kun ajelin erimerkkistä autoa huoltoon ja pakoputkiston joustoelementti vuotaa, niin aivan törkeät pärinät  ;D
Kyllä vain - piti hakea Alepasta hiukopalaa.
Sinäkös se olit Henttaalta tulossa maanantaina joskus 2300 maissa - oltiin vaimon kanssa bongailemassa niitä tähdenlentoja - katotta tietty - vaan ei näkyny...
-E
NA '90 1.6 Mariner Blue

lahtiain

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 803
  • NA6 '93
Vs: Bongattu
« Vastaus #1651 : 15.08.13 - klo:17:58 »
En kyllä maanantaina tuohon aikaan autoillut, joten joku muu on ollut.

tuma

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 828
Vs: Bongattu
« Vastaus #1652 : 15.08.13 - klo:20:56 »
Näkys olevan musta NA tässä myllykukon parkkipaikalla, rekkari BBY-###. Katto auki  biggthumpup. mut lasit pystyssä.  thumbsdown
Vaikka olenkin tuon asian suhteen "puritanisti", niin toki parkissa ollessa voi nostaa lasit ylös. Voi sitten jättää tupakit ym keskikonsoliin, varsinkin kun laittaa hälyn päälle.

Tien päälle en kehtaisi lähteä lasit ylhäällä, paitti sateella katto päällä.

Anteeksi vaan poijjaat avautumiseni, mutta vähän on alkanut ihmetyttää tämä foorumin katto- ja ikkunapoliisien kyttäily. Eiköhän jokainen saa ajella avoautollaan niinkuin itse haluaa. Mä olen ajellut avoautoilla toistakymmentä vuotta ja kyllä sinä aikana on karissut näyttämisen tarve. Ajelen katto auki tasan silloin, kun itse huvittaa ja ikkunat nostan ylös, jos tuulen pyörteily kyllästyttää. Ihan sama, mitä joku muu siitä ajattelee.  :arvi
Toki kaikki saa ajella kuten haluaa, omia laitteitahan ne on. Saahan tytötkin pitää pitkiä kalsareita minihameen kanssa. ;)

Mikä sitten on tyylitöntä onkin eriasia. Jos ei halua että tuuli pyörteilee, niin voi ostaa koppiauton.

Mutta tuo on vain oma vaatimaton oma mielipiteeni.
NA 1,6l ´91 Classic Red

Tem

  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 2584
  • Pikkuaski...
Vs: Bongattu
« Vastaus #1653 : 16.08.13 - klo:06:33 »
Mä olen ajellut avoautoilla toistakymmentä vuotta ja kyllä sinä aikana on karissut näyttämisen tarve.

Sama vika. food-smiley-004

Saatanpa ajaa joskus hellepäivänäkin katto kiinni. Varjoon pääsy ja ilmastointi on välillä oikeinkin mukavaa palaneen ihon kanssa. Ymmärrän kyllä, että suomalaiset on yleisesti ottaen niin pirun tyylikkäitä, et onhan siinä varaa kytätä toisten tyylikkyyttä. giggle

http://www.buzzfeed.com/alexnaidus/reasons-everyone-should-be-studying-finnish-street-style
'99 NB 1.6 ja pari yks taas pari Tojotaa

Kari

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 2379
    • Chloroclysta Miata
Vs: Bongattu
« Vastaus #1654 : 16.08.13 - klo:08:02 »
Aamusella Tampereella Yliopistonkadulla saavutin stylebaarillisen 10AE:n, mutta en aivan. YIB-xxx, juhlamokka? Katot ja ikkunat kiinni meillä molemmilla, tietenkin.
ex-NA8C

Norrena

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 161
Vs: Bongattu
« Vastaus #1655 : 16.08.13 - klo:11:18 »
Saahan tytötkin pitää pitkiä kalsareita minihameen kanssa. ;)

  bowrofl Mun silmissä nuo legginsitkin ovat alkaneet näyttää ihan ok:lta. Pitäisköhän olla huolissaan? :scratch

E38

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 540
Vs: Bongattu
« Vastaus #1656 : 16.08.13 - klo:12:02 »
Mä olen ajellut avoautoilla toistakymmentä vuotta ja kyllä sinä aikana on karissut näyttämisen tarve. Ajelen katto auki tasan silloin, kun itse huvittaa ja ikkunat nostan ylös, jos tuulen pyörteily kyllästyttää. Ihan sama, mitä joku muu siitä ajattelee.  :arvi

Sama juttu ja naulan kantaan.


tuma

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 828
Vs: Bongattu
« Vastaus #1657 : 16.08.13 - klo:15:16 »
Saahan tytötkin pitää pitkiä kalsareita minihameen kanssa. ;)

  bowrofl Mun silmissä nuo legginsitkin ovat alkaneet näyttää ihan ok:lta. Pitäisköhän olla huolissaan? :scratch
Niitä voisi suositella "reheville" työtöille.

Muilla ne on mielestäni tyylittömiä.

Kysymykseesi vastauksena omana vaatimattomana mielipiteenä esitän: Ehkä
NA 1,6l ´91 Classic Red

wipe

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 293
Vs: Bongattu
« Vastaus #1658 : 17.08.13 - klo:13:23 »
638

-E
Ja tähän liittyen ErkkiM taisi ajella Otaniemessä vastaan tänään, katto täysin hyväksytysti ylhäällä? En kehdannut morottaa, kun ajelin erimerkkistä autoa huoltoon ja pakoputkiston joustoelementti vuotaa, niin aivan törkeät pärinät  ;D
Kyllä vain - piti hakea Alepasta hiukopalaa.
Sinäkös se olit Henttaalta tulossa maanantaina joskus 2300 maissa - oltiin vaimon kanssa bongailemassa niitä tähdenlentoja - katotta tietty - vaan ei näkyny...
-E

Taisin olla minä joka henttaalta kurvasi, kuin myös seuraavana päivänä nöykkiössä ;)

ErkkiM

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 773
Vs: Bongattu
« Vastaus #1659 : 17.08.13 - klo:15:47 »
...
Taisin olla minä joka henttaalta kurvasi, kuin myös seuraavana päivänä nöykkiössä ;)
Jaahans, uusia espoolaisia harrastajia liikenteessä. Ja autosi faktat siis ovat - niin, mitkä?
-E
NA '90 1.6 Mariner Blue

wipe

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 293
Vs: Bongattu
« Vastaus #1660 : 18.08.13 - klo:01:20 »
Tämä tuli ostettua tuossa viikko takaperin. http://www.nettiauto.com/mazda/mx-5/5766894 eli taitaa olla tuttu auto näillä stratosfääreillä. BC Racingin alustan pitäsi saapua ensi viikolla ja Enkein rpf1:set lähtee myös tilaukseen tässä joku päivä. Saa nähdä kerkeääkö tänävuonna vielä rataa kiertämään kun pitäisi ilmanputsari saada siirrettyä vähän avarampaan paikkaan ja välijäähykään tuskin olisi pahitteeksi. Alunperin oli ajatus säästää Honda S2000:een, kun ei mitään kevyehköä hiukan tehokkaampaa vapari takavetoa keksinyt. Tähän sitten päädyin ja oikein oivalta ratkasulta tuntuu.  ^-^

Kaide

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1467
  • VAKIOMOOTTOREITA EI TUETA !
Vs: Bongattu
« Vastaus #1661 : 18.08.13 - klo:01:26 »
LA 17.8.2013 klo 16 , ABC oritupa . Kukas / kenenkäs daami oli tankkaamassa pirun nättiä punaista na.ta jossa tuplaputket  ?  Ajeltiin itseasiassa Tampereelta Orivedelle liki peräkkäin , tosin olin liikenteessä kaverin ratakireellä 200D mesellä
työn alla : 205GTI " MI16"

Kari

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 2379
    • Chloroclysta Miata
Vs: Bongattu
« Vastaus #1662 : 18.08.13 - klo:13:11 »
BRG/tan NA Tampereen Pispalan päällä. Ensin mietin että meidän vai muiden, mutta lopulta päädyin siihen, että paikallisia kuitenkin, kun muistin tuon kuvan täältäpäin jo vuosia sitten.
ex-NA8C

Timi

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1685
  • NA6CET
Vs: Bongattu
« Vastaus #1663 : 21.08.13 - klo:14:46 »
NA '93 1.6 Turbo Ecoboost

Lauri

  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1116
  • NBFL 2001 1.8 SC
Vs: Bongattu
« Vastaus #1664 : 21.08.13 - klo:21:50 »
Hopeinen NBFL varikon läheisyydessä, punainen NA humalistonkadulla ja viininpunainen NC hirvensalon sillalla, kaikki tunnin sisään 20:00-21:00.