Kirjoittaja Aihe: Ratapäivä Botniaringillä Jurvassa sunnuntaina 13.6.2010 klo 12-15  (Luettu 2912 kertaa)

Marko

  • Hallituksen puheenjohtaja
  • Yleisvalvoja
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3971
Ketä kaikkia on lähdössä ajamaan?

Tehdäänkö pääkaupunkiseudulta yhteislähtö aamulla ja ajetaan jonossa?

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Ja mä hyppään tervakosken liittymästä letkaan mukaan.

Järkevin reittihän etelästä on motaria pitkin tampereelle ja siitä kohti seinäjokea. Sieltä sitten kurikan läpi jurvaan. Matka-aika hesasta noin 4 tuntia.

tuma

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 828
Mä voisin tulla kattelemaan ja letkan perään Tampereen seudulta. Jos osuis kerrankin vapaata tapahtuman aikaan.
Seuraavan SBC:n aikaankin olen Köpiksessä kattelemassa stadionilla kakspyörästen menoa  :-\ (tai oikeasti stadionilla vasta illalla, mutta lähdetään matkaan jo pe)
NA 1,6l ´91 Classic Red

dracid

  • Vakiokävijä
  • *
  • Viestejä: 98
Mahdollisesti olen lähdössä, jos ei ole hirveetä krapulaa (perjantaina mökkeileen kavereiden kera) ja auto on vielä myymättä...Ylöjärveltä liittyisin letkaan. Kuinkahan tuonkin ajoittas sit?


Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Hei botniaring on erinomainen paikka hoitaa krapulaa pois. Älä kysy mistä tiedän  :D
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

Atte.V

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 692
Ei kyllä uskalla luvata. Meinasin aamulla kommentoida, että tuun tolla vaparilla jos ei ahdettu ole leimassa, mutta yksi kaveri aika vakavissaan tänään uhkas ostaa sen pois niin saattaa olla ettei sitä enää silloin ole. Tosta ahdetusta en taas ole varma ehdinkö saada sen leimattua ja säätöihin tohon mennessä. :-\
NA 1,8 turbo

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Tosi tuunaajat säätää matkalla radalle. Motarilla kaasupohjassa vetoja seosmittaria vilkuillen ja nakutusta kuunnellen  8)
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

Atte.V

  • Konkari
  • ****
  • Viestejä: 692
Tosi tuunaajat säätää matkalla radalle. Motarilla kaasupohjassa vetoja seosmittaria vilkuillen ja nakutusta kuunnellen  8)
Ja muutoskatsastus ja vuosikatsastus ajankin vois tietty varata siitä jostain matkan varrelta ja käydä nopeesti näyttämässä autoa ja sit tuoreella leimalla ja uusilla säädöillä suoraan radalle. 8) Ehkä kuitenkin käyn auton leimaamassa etukäteen ja dynossa joudun kuitenkin käydä, koska tartten tohon katsastukseen tehomittaus paperit niin saavat sitten samalla tehdä noi säädöt loppuun.
NA 1,8 turbo

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Aja siirtokilvillä sinne?  8)
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

akir0

  • Kerhon rahastonhoitaja
  • Yleisvalvoja
  • Pro
  • *****
  • Viestejä: 1083
Tarkoitus olis Lahdesta heilahtaa paikalle. Mielellään tekis treffit muiden kanssa jossain päin Tamperetta vaikka, niin vois letkassa lasketella loppumatkan.

Onko teillä vielä mitään aavistusta, että mihin aikaan olisitte Tampesterissa?

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Jos meinaa ehtiä radalle sillein että ehtii auto edes hetken jäähtyä niin tampereella pitää olla aika liki aamu yhdeksää.

Itse lähden riksun kohdalta viimeistään kasilta jotta auto saa sen tunnin jäähtyä(tai ei sitäkään jos aamukahvilla käy jossain matkalla).

JP

  • Juniori
  • Viestejä: 36
Sunnuntaiksi sadetta luvassa.  >:(

Make

  • Kerholainen & Hallitusjäsen
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 4100
Joo jää väliin kyllä jos sataa...

Samsa

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 7221
Kurjalta näyttää noi sääennusteet  :'(
1884cc Turbo Miata
2124cc Impreza Type-R STi
996cc Suzuki SV1000N
2993cc BMW 330xd

JP

  • Juniori
  • Viestejä: 36
Mitäs tehdään? Ois aika tylsää saapua paikalle vain huomatakseen, että muut jäivät kotiin.  ???