Kirjoittaja Aihe: Auton tuoja Saksasta  (Luettu 3069 kertaa)

Marko

  • Hallituksen puheenjohtaja
  • Yleisvalvoja
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3971
Auton tuoja Saksasta
« : 10.08.10 - klo:16:10 »
Mitähän välittäjää kannattaa nykyään käyttää jos/kun ostaa auton Saksasta? Välittäjän pitäisi olla luotettava ja huolellinen, joka tarkastaa auton kunnon, historian, paperit yms. Ja ei osta ensimmäistä autoa vaan tuo auton vasta, kun löytyy hyvä.

Opus5

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 171
Vs: Auton tuoja Saksasta
« Vastaus #1 : 11.08.10 - klo:08:23 »
Kannattavuushan näissä asioissa on täysin katsojan silmässä  ;) mutta firma jossa on varmasti pitkän kokemuksen omaavat ammattimiehet asialla on Bemuosa Tuusulassa. Tuovat muitakin merkkejä silloin kun asiakas tietää mitä haluaa. Ei varmaankaan halvin mutta puotia uskaltaa suositella.

Edit: virallinen nimi on nykyään Bemu Oy, nettisivuilta löytyy lisää infoa
« Viimeksi muokattu: 11.08.10 - klo:08:30 kirjoittanut Opus5 »

Marko

  • Hallituksen puheenjohtaja
  • Yleisvalvoja
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3971
Vs: Auton tuoja Saksasta
« Vastaus #2 : 11.08.10 - klo:23:18 »
Kiitos vinkistä!

Timppa59

  • Aktiivikirjoittelija
  • **
  • Viestejä: 156
Vs: Auton tuoja Saksasta
« Vastaus #3 : 12.08.10 - klo:11:01 »
Pitää kehua autotuonti.fi Mika Kitolaa. Pitää majaa Bonnin ja Frankfurtin välimaastossa. 600 €:lla etsii n. 200 km:n säteeltä halutun tyyppisen auton
ja tekee siitä/niistä raportin runsaine kuvineen ennen kaupantekoa. Hoitaa kaiken paperityön ja kilvet samaan hintaan ja toimittaa tarvittaessa auton vaikka kotiin (lisähinta) tai voit käydä itse hakemassa. Hän etsi mulle 10AE:n keväällä.
2880/7500 called "Blues Bird"

Marko

  • Hallituksen puheenjohtaja
  • Yleisvalvoja
  • Guru
  • *****
  • Viestejä: 3971
Vs: Auton tuoja Saksasta
« Vastaus #4 : 12.08.10 - klo:13:15 »
Pitää kehua autotuonti.fi Mika Kitolaa. Pitää majaa Bonnin ja Frankfurtin välimaastossa. 600 €:lla etsii n. 200 km:n säteeltä halutun tyyppisen auton
ja tekee siitä/niistä raportin runsaine kuvineen ennen kaupantekoa. Hoitaa kaiken paperityön ja kilvet samaan hintaan ja toimittaa tarvittaessa auton vaikka kotiin (lisähinta) tai voit käydä itse hakemassa. Hän etsi mulle 10AE:n keväällä.

Kuulostaa aika hyvältä. Kiitokset vinkistä