Kirjoittaja Aihe: Ilmoittautuminen dynopäivään  (Luettu 9022 kertaa)

Tommi

  • Seniori
  • ***
  • Viestejä: 289
  • 1,6 Sutii...
Vs: Ilmoittautuminen dynopäivään
« Vastaus #60 : 22.05.12 - klo:19:43 »
1992 na miata 1.6 ajettu 247tkm.
- eka veto 114.2hp/6684rpm  135.1Nm/4804. sytkä 10 astetta

toka veto virityksillä  mx-parts catback, k&n panelifiltteri, sytkä n. 13 asetta ( hihnapyörässä huonot merkit)

-117.1hp/6528rpm  140Nm/ 4778

ps. iso kiitos matulalle virijumpasta  food-smiley-004

129,7hp./6953 rpm.
146,5Nm/4917rpm.

Mulla siis -91 ajettu 252tkm. eli vielä tuntuu poneja olevan kotona.

Mx-5partsin takapönttö,katin korvaus putki,japsipeltisarja,K&N:n kartio filtteri ja sytkä sen 14 astetta.

PJ:n autosta kirjotellaan huomenna paremmalla ajalla lisää,mutta hevoset nousi huimat kolme hepoa ja väännöt parhaassa kohdassa 8Nm. koko alueella vissiin 5Nm.vaihdettiin siis catback,K&N paneeli filtteri ja sytkä ~13asteeseen,mutta paremmalla ajalla lisää juttua.

Tästä voi ilmeisesti tulkita, että katalysaattorin poisto ja hyvä pakosarja ovat aika kriittisiä tekijöitä, jotta tehoa alkaa syntymään?

Noiden kahden auton perusteella tuohon tulokseen on kyllä tultava siis hrnt: ja minun,pitää odotella kuka kerkiää ensin vakiopakosarja-ukoista poistamaan katin,laittamaan paremman peltisarjan ja sen jälkeen vielä penkittämään,sitten ois varmaa tietoa noiden hyödystä. ;)

Mulla olisi minun ja PJ:n käyrät,pitäs vaan saada jonnekin näkyville,kenelle lähetän,itse olen tosi kädetön tietokone hommissa dunno
« Viimeksi muokattu: 22.05.12 - klo:19:50 kirjoittanut Matula »
BRG -91.,Energy Suspension,HEL,Cobra,Cusco,K&N,SPAX,schroth,KUMHO  ym. pskaa, kiinni autossa.. Pitäs oppia ajamaan...